{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
605 visninger | Oprettet:

Måske garage - krydser fingre {{forumTopicSubject}}

Jeg MÅ lige dele denne med evt. interesserede smiley

Render rundt med fingrerne krydsede så hårdt, at de næsten er hvide.

"Frøkenen" står i en dyrt betalt garage, 4 km fra min bopæl. Jeg bor i andels-bolig og de garager der hører til, er ualmindeligt svære at få fat på. Til gengæld koster de kun 100 kr om måneden i leje.

Det er meget sjældent, at der er ledige garager. Jeg har boet der i 1½ år og kun en gang, er der slået en ledig garage op. Og den fik jeg ikke. Nu er der slået 2 ledige op, og jeg har selvfølgelig søgt dem.

Jeg får svar imorgen. Får jeg den ene, har jeg kun 100 meter ned til MC'en istedet for 4 km. Det ville være skøøøønt.

Luksus problem, jeg ved det. Men alligevel....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Måske garage - krydser fingre
  • #1   26. mar 2009 Lyder kanont - Krydser fingre smiley

Ved ikke jeg vil kalde det et luksusproblem... Min stod frit på gaden, med kædelås og alarm... Og jeg var stadig "utryg"... Så jeg håber på dine vegne at du kan få en garage noget tættere på dig smiley

• #2   26. mar 2009 Jeg har en "MC-garage" man kan trække den henover, hvis jeg lader den stå på P-pladsen. Så er der også skivelås med alarm, ratlås og startspærrer. Men jeg er ikke tryg ved det alligevel.

• #3   26. mar 2009 Håber du får den, jeg var også uden garage et års tid hvor mc'en så stod på min arbejdsplads. Det er bare så meget bedre når man har den tæt på sig, når lysten til en tur melder sig.

• #4   26. mar 2009 Kenneth

Lige nøjagtigt.

Har ellers haft opslag i det fælles vaskeri, hvor jeg ville høre, om nogen var interesseret i at dele deres garage (hvis de nu kun havde en scooter stående) med mig. Der er mange der benytter dette vaskeri. Men desværre ikke en eneste henvendelse kom der.

• #5   26. mar 2009 Hej Håber det bedste for dig, det er nu skønnest når man lige kan smutte ned til maskinen , når lysten melder sig. Gert

Kommentér på:
Måske garage - krydser fingre

Annonce