{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Plasma vs. LCD tv?
  • #2   1. apr 2009 Jeg er selv plama-mand, da jeg synes de kan lev. det bedste billede, det er jo meget individuelt, hvad man synes er pænt. Hvis prisklassen er 8-10000kr., så ville jeg helt sikkert vælge et af de nye panasonic skærme, hvis prisklassen hedder 15-20000kr. så ville jeg gå efter et pioneer, men der er ikke andet for at tage ude og kigge. Prøv at undgå steder som bilka, føtex, fona eller elgiganten, da de har det med at "voldtage" deres skræme i indstillingeren.
    Du kan evt. prøve at tjekke disse sider ud www.recorder.dk og www.flatpanels. På disse sider kan du finde anmeldelser og bruger kommentarer omkring LCD og plasmaskræme.

    Mvh.
    Michael Behrndt


  • #3   1. apr 2009 @ -Kwak-

    Du var lige lidt hurtigere end mig smiley


  • #4   1. apr 2009 Det er sku surt Fuck ... det er surt.... Føler med dig

    Lcd Fra 19" - 40"
    Plasmaa Starter ved 40" og op

    Plasma her pæner billeder end Lcd Hvis dit signal er lidt dårlig .
    Ang strømforbrug er det det samme i længden
    Lcd har opdateringsfrekvens ( Ms ) det har Plasma ikke

    Jeg har selv skiftet fra en ny Lcd til en ældre Plasma og det her jeg IKKE fortrudt ..

    Hvis jeg skule løbe i dag blev det klart en panasonic ( Mener det er px serien ) der får man 100% mest fjernsyn for pengene

    Håber det er noget du kan bruge


  • #5   1. apr 2009 Kanon har tænkt på et 42" plasma samsung... Syns de laver et fedt design

  • #6   1. apr 2009 nu har jeg ikke meget forstand på det, men når der nu på de fleste lcd skærme står 210w i strømforbrug og ca det dobbelte på mange plasma betyder det så ikke at lcd'en bruger mindre strøm ??

  • #8   1. apr 2009 LCD er konstant
    Plasma svinger efter hvad der vises, jo lysere jo højere forbrug.


  • #9   1. apr 2009 Jeg står og skal vælge mellem 40" SONY LCD til 5500 eller en 42" Samsung plasma til 5000...

    Nok mest brugt til alm tv men vi ser da også en del film self smiley

    Input til dette?


  • #10   1. apr 2009 @ Jakob K

    LCD-tv i denne klasse er tit ikke ret gode og er meget "skrabede", speceilt opdateringstid er tit alt for høj, som vil udmærke sig i slør ved hurtig bevægelser ved f.eks. fodbold eller andet sport.

    Har du stueantenne eller kabel-tv?


  • #11   1. apr 2009 Okay så du ville vælge Sony?

  • #12   1. apr 2009 Jeg personligt ville ligge en 3000kr. oveni og købe et fjernsyn (Panasonic), som jeg ville blive rigtig glad for, men tag ud og se dem, og så bestem dig.

  • #13   1. apr 2009 Dette er f.eks. faktisk en ganske god pris, selvom jeg ikke kan klarer Elgiganten :
    (link fjernet)


  • #14   1. apr 2009 vælg et panasonic plasma... det har vi her hjemme, og det har vi haft tja... mere end 3,5 år... og billedkvaliteten er stadig bedre end mange af de andre fladskærme som er på markedet i dag

  • #16   1. apr 2009 Jeg købte et dyrt LCD-TV og har fortrudt det lige siden. I forretningen ser det fint ud, men når man kommer hjem og skal se en uhyggelig film i totalt mørke, så kan skærmen bare ikke vise sort. Den kan vise mørkegrå, men ikke sort. Jeg ville virkelig ønske, jeg havde købt plasma, så jeg ikke skulle sidde og blive irriteret hver gang vi ser en mørk del af en film.

  • #17   1. apr 2009 Plasma er bedre til gengivelser, og der kommer ikke skygger, som der gør ved LCD skærm.

    Da jeg var i Expert og solgte mange fjernsyn, så satte vi for sjov ringenes herre på, og hold kæft det lignede lort på en lcd skærm.

    Især 100 herz versionerne. Selvom det burde modvirke.

    Som nævnt er så panasonic px80 modellen et rigtig godt køb. Der får du meget for pengene i hvert fald, og det er også i nogenlunde din prisklasse må man sige.

    Samsungs plasme til under 10.000 kr er også ganske fine.

    Dog hvis man har pengene, så er pioneer nok det bedste. En skam de stopper deres produktion.

    LCD skærm, der er Sony virkelig gode synes jeg. De har flotte farver og ser typisk bedre ud end på en samsung.
    Men god ide at tage ud og se på dem og så spørg dem om at sætte en dvd film på, og skal ikke være en HD film, så vil du typisk kunne se hvilken en der er bedst.

    Alle skærmene er jo pæne med HD dvd osv, så derfor nytter det ikke rigtigt at se live. Det er selvfølgelig rart nok at se kvaliteten af billedet, men typisk når man ser tv, så er det f.eks. igennem zaptor - som ikke viser HD kvalitet, men bare digital signal og det samme med Yousee.

    Det med at plasma fryser fast, det sker stort set aldrig længere. Desuden er det sådan en "rense" effekt på alle skærmene idag, så det fjernes.
    Jeg har prøvet og lade min 50" plasma stå i flere timer uden det brænder fast.

    Men god fornøjelse med og finde en skærm smiley


  • #18   1. apr 2009 Hva siger I til disse:

    (link fjernet)

    eller

    (link fjernet)

    eller

    (link fjernet)

    eller

    (link fjernet)

    Der er både LCD og Plasma


  • #19   1. apr 2009 Eller Samsungs 50" plasma er de noget værd?

  • #20   2. apr 2009 Kom nu bare forbi mig din klovn og se min panasonic fladskærm smiley Og de nye panasonic er endnu vildere! Så dem på boligmesse 2008 i herning.

Kommentér på:
Plasma vs. LCD tv?

Annonce