481 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Boykot af Danske vare i mellemøsten! Boykot af Danske vare i mellemøsten!

Som vi nok alle er blevet opmærksomme på, boykottes danske vare i Saudi Arabien, Kuwait, de forenede emirater…

Så efter min mening bør vi gøre dem den tjeneste efter – boykot deres vare!

-tror nu ikke vi køber det store dernede, men kan da komme på et firma:

Q8 (Kuwait petroleum)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng gardinstang i betonvæg 300 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Hækklipning og busk beskæring, 1 stk 1.450 kr.
  • montering af to plafond lamper 1.000 kr.
  • Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Boykot af Danske vare i mellemøsten!
  • #1   28. jan 2006 Totalt enig MotoDegn smiley

• #2   28. jan 2006 MotoDegn: Jeg er enig med dig i, at det er latterligt at boycutte produkter fra mellemøsten, bare fordi de boycutter vores - de har trods alt en grund, hvorimod vores grund ville være noget tam.

Med hensyn til boycut og demokrati, så er jeg ikke enig. Jeg synes ikke det har den store sammenhænge, og vi i DK har da også boycuttet lande tidligere. Fx franske vine da de gik amok med a-bomber.

• #3   28. jan 2006 I behøver ikke at droppe pizza, der er jo Domino's i Roskilde bl.a. Det er Amerikansk, så det ryger lige i lommen på den amerikanske krigsmaskine, hvilket efter min mening er bedre smiley

• #4   28. jan 2006 MotoDegn: Kan heller ikke helt følge dig i at det skulle være udemokratisk at lave boykot! der er såvel et internationalt diplomatisk våben som et magtfuldt forbruger våben.

angående at det ikke er fandens gennemtænkt at foreslå en benzin boykot på et motorcykelgalleri har du slående ret, men Q8 er jo heldigvis ikke de eneste der sælger benzin her til lands og desuden er vi selvforsynende med nordsø olie - derved ikke sagt at der ikke sælges saudi olie i DK!

realiteterne er jo, som nævnt, at vi ikke rigtig køber det store der nede, så der er ikke så meget at boykotte smiley

• #5   28. jan 2006 MotoDegn: Støtter 100% op om dine holdninger. Tænk sig, at man kan være så enig, med en Sjælænder. ;o)
    Jeg syns det er fedt nok at emnet lige er oppe at vende.

Mvh/

Uffe

• #6   29. jan 2006 DOMINO'S TIL JYLLAND!!! JO TAK!!!

Arranger det lige, ikke også Mr. Strike?

P.S. Er der nogen der har de tegninger?

Røssi

• #7   29. jan 2006 røssi ring til en dominos på sjælland og hør om de ikke bringer ud : ) hvis budet er mcist har du den inden for en time måske : )

Kommentér på:
Boykot af Danske vare i mellemøsten!

Annonce