{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  grill aften for mc gutterne
  • #1   25. apr 2009 brug et stegetermometer.

• Lars G
    Lars G Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 117
    #2   25. apr 2009 ØHHH Søren B. Han spørger om en "ung kvæg" steg. Flæskesteg er da vist gris. I hvert fald her i vestjylland

• #3   25. apr 2009 Ja med stegetermometer, og husk kulene ud til siderne, og låget på.. Plejer selv at pakke den ind i staniol, så den kan "trække lidt" i ca et kvarter efter stegningen...Husk også at skære den rigtigt ud, dvs på tværs af årenene ):..God tur ):..og velbekomen):..

• #4   25. apr 2009 Det er ikke så svært.
    Hæld masser af salt + grill/barbeque krydderi over dyret.
    I med et stegetermometer.
    Lig den midt på risten, og husk at kullene skal ligge i siden, på med låget.
    Hvis den skal være rød=55 gr. rosa=60gr gennemstegt=65gr.
    Bon appetit smiley

• #5   25. apr 2009 Rettelse. Træk 5 grader fra Jacobs besked. Når du tager den af skal du knalde den ind i noget sølvpapir og lade den trække i 10 min. I de ti min vil den stege videre, og kernetemperaturen vil fortsætte med at stige. Altså rød 50, rosa 55 og gennemstegt 60 når du tager den af grillen.

• #7   25. apr 2009 Hej hvis jeg må komme med et godt forslag vil jeg anbefale dig at stege den i 30 min også tage den ud i 30 min også stege igen i 30 min. dette gør du 3 gange så den i alt er på grillen i ca 1.5 time. Når den er ude skal den IKKE pakkes ind først når du tager den ud sidste gang skal du pakke den ind. Stegen bliver ikke nær så tør på denne måde og meget mere saftig. Det kræver at man har lidt god tid til det men så er der jo også mere tid til at drikke en øl.
    MVH.

• #8   25. apr 2009 www.grillguru.dk

• #9   26. apr 2009 vigtigst af alt... dem som kommer på mc, drikker pils og nyder lækker grillet fodder, lader saføli cyklerne stå bagefter ik?? ;o)

Kommentér på:
grill aften for mc gutterne

Annonce