{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
313 visninger | Oprettet:

HJÆLP - frontpage på min macbook ? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en større (syntes jeg selv) formel-1 hjemmeside - www.coraggio.dk - som jeg har lavet i frontpage, men nu har jeg skiftet min windows-maskine ud med en macbook pro...

...så findes der et lige så nemt og idiot-sikkert program til mac, så jeg kan forsætte min frontpage hjemmeside på mac´en - ellers har jeg frontpage liggende på den gamle bærbar - men ville allerhelst bruge mac´en

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP - frontpage på min macbook ?
  • #1   2. maj 2009 Kris: Eh? MS Word, Excel etc. fungerer nu altså ganske fint til Mac smiley Så bare fordi Microsoft laver det, betyder det ikke at det ikke findes til OSX.

Brian: Men ja - som Kris skriver, er Frontpage et af de produkter der ikke findes til OSX. Men det er altså heller ikke verdens bedste program smiley Jeg synes du burde gå på jagt efter en ny editor. De går normalt under navnet WYSIWYG (What You See Is What You Get). Alternativt skal du installere Windows på din Macbook. Det kan du gøre ved hjælp af Bootcamp.

Hygge

• #2   2. maj 2009 Brian.. du må da ikke bruge frontpage :-).. Det laver mærkelig kode.

du kan bruge Adobe Dreamweaver. det kan købes i en mac udgave, og det er også nemt at arbejde i. uanset om du kan html kode eller ej.

btw. dit baggrunds billede går igen.. tag og centrer det istedet. det ser mere strømlinet ud.

Kommentér på:
HJÆLP - frontpage på min macbook ?

Annonce