462 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
30 Svar
"En rigtig lortehistorie" "En rigtig lortehistorie"
Jeg er SÅ træt af det her lortevejr som vi har på denne her lorteårstid...
JEG BLIR DEPRI!!!
Derfor syntes jeg vi skal lave en rigtig lortehistorie som vi sammen kommer med hver vores lille lortebid til...
Jeg starter med:
"Sent en søndag aften...
0 synes godt om
apr 2005
Følger: 94 Følgere: 99 MC-er: 1 Svar: 2.833
Vil da lige hælde salt i såret ved at fortælle at jeg for et par uger siden var på Gran Canaria og lejede en NX250. Tjeck sidste billede på min profil, grinet siger vist alt
Noget nyt om Norges-turen?
dec 2003
Følger: 26 Følgere: 19 MC-er: 1 Emner: 221 Svar: 2.307
;-))
dec 2005
Følger: 190 Følgere: 182 MC-er: 3 Emner: 203 Svar: 4.589
og ja hvad mere er at så sneer det sku også udenfor... LORTE VEJR....
jan 2005
Følger: 44 Følgere: 40 MC-er: 3 Emner: 136 Svar: 1.174
dec 2005
dec 2003
dec 2005
dec 2005
dec 2003
Enten er det for sent på aftenen eller også er det for svært for folk,, :-))
dec 2003
maj 2005
Følger: 41 Følgere: 42 MC-er: 3 Emner: 94 Svar: 1.998
jan 2005
"Sent en søndag aften... listede den stakkels, deprimerede biker ud mod garagen, for liiige at... Det var en mørk og stormfuld nat!....Og bag læghegnet stod een og iagtog bikeren på vej til garagen, nemli Hr.Vuderingsexpert fra Told&Skat. Og hr. vuderingsexpert fra told og skat var en yndig, ung.... Der gerne ville se nærmere på sådan en mc.... Pludselig lød et skrig... IAIAIAI...!!! Den stakkels biker havde fået øje på den nu ganske blottede, blonde vurderingsekspert. HVAD mon det var, hun ville vurdere...??? Hendes øjne gled langsomt op og ned af den store skønhed der stod foran hende. Hun bed sig i underlæben, mens hun hæst hviskede.....
maj 2005
Følger: 41 Følgere: 42 MC-er: 3 Emner: 94 Svar: 1.998
jan 2005
jan 2005
Det var første gang hun var så tæt på en rød Ducati. dette flotte italienske muskelbundt. ......hun måtte bare.... Ja måtte bare... en usansynlig stor trang til bare at flå alt overskydende plastik af den ellers flotte kværn, overvællede hende... Tanken om en rendyrket streetfighter overvællede hende og....
jan 2005
Det var første gang hun var så tæt på en rød Ducati. dette flotte italienske muskelbundt. ......hun måtte bare.... Ja måtte bare... en usansynlig stor trang til bare at flå alt overskydende plastik af den ellers flotte kværn, overvællede hende... Tanken om en rendyrket streetfighter overvællede hende og....
Bedst som hun rakte ud for at beføle, hvad hun havde fået for øje - lød der skridt på gårdspladsen. Og en skinger stemme råbte...: "Hvad Helvede står du nu her ude i mørket igen og fantaserer. Se så at få luftet hunden, og skrup så ind i seng, når du har tømt skraldespanden...!!!"
Det var den onde ægtefælle strada, der så brat hev hende ud af den dejlige fantasi... hun kiggede tilbage på kværnen. "nej" tænkte hun det ville alligevel være umuligt at få en fed mc ud af den samling bolte og skruer...
dec 2003
Det skulle være en "lortehistorie" ikke en fantastisk eventyr med Haya,, busaer,,
dec 2003
Blasfemi,,,, personlig mc-forfølgelse, minoritets-diskriminering...
jan 2005
Bedst som hun rakte ud for at beføle, hvad hun havde fået for øje - lød der skridt på gårdspladsen. Og en skinger stemme råbte...: "Hvad Helvede står du nu her ude i mørket igen og fantaserer. Se så at få luftet hunden, og skrup så ind i seng, når du har tømt skraldespanden...!!!"
Det var den onde ægtefælle strada, der så brat hev hende ud af den dejlige fantasi... hun kiggede tilbage på kværnen. "nej" tænkte hun det ville alligevel være umuligt at få en fed mc ud af den samling bolte og skruer. Så hun strammede de blide, svulmende, sensitive læber, og slyngede sin sælskinspels om skuldrende igen, og sagde: "Vi skal vist lige have afgiften på plads, inden vi kommer videre i denne sag. Lad mig nu se - Hayabusa, handelsværdi 1.213 kr., afgift m.v. incl. nedslag for begrænset holdbarhed, 817 kr. - ja, det blir lige 2.030 kr. Vi sender dem et indbetalingskort snarest....! Men manden brokkede sig straks..." enhver kan da se at det er en hel urealistisk høj pris... grunden til at jeg købte en busa var netop at det bare skulle være en billig vintercykel..." manden sukkede, men fik så pludselig en lys ide: "Kan jeg måske få lov til at ligge noget af beløbet af???" manden kiggede forventningsfuldt på den blonde skønhed... hun kiggede på ham og sagde:
dec 2003
dec 2003
Kan du ikke advare når du linker til noget skrapt som dette ? ;-))
dec 2003
jan 2005
Det var den onde ægtefælle strada, der så brat hev hende ud af den dejlige fantasi... hun kiggede tilbage på kværnen. "nej" tænkte hun det ville alligevel være umuligt at få en fed mc ud af den samling bolte og skruer. Så hun strammede de blide, svulmende, sensitive læber, og slyngede sin sælskinspels om skuldrende igen, og sagde: "Vi skal vist lige have afgiften på plads, inden vi kommer videre i denne sag. Lad mig nu se - Hayabusa, handelsværdi 1.213 kr., afgift m.v. incl. nedslag for begrænset holdbarhed, 817 kr. - ja, det blir lige 2.030 kr. Vi sender dem et indbetalingskort snarest....! Men manden brokkede sig straks..." enhver kan da se at det er en hel urealistisk høj pris... grunden til at jeg købte en busa var netop at det bare skulle være en billig vintercykel..." manden sukkede, men fik så pludselig en lys ide: "Kan jeg måske få lov til at ligge noget af beløbet af???" manden kiggede forventningsfuldt på den blonde skønhed... hun kiggede på ham og sagde: "NO WAY...!!! Busa-riders are small-business..." og blinkede heftigt med de kunstige øjenvipper.... I want the real deal, baby... ikke sådan en plastik fanatiker... Hvis det derimod havde været en fed streetfighter du havde haft så kunne vi snakke... pigen så drømmende ud i luften... en streetfighter, 600ccm, med samme engelske navn som en hveps.... ahhhhhh...
jan 2005
Det var den onde ægtefælle strada, der så brat hev hende ud af den dejlige fantasi... hun kiggede tilbage på kværnen. "nej" tænkte hun det ville alligevel være umuligt at få en fed mc ud af den samling bolte og skruer. Så hun strammede de blide, svulmende, sensitive læber, og slyngede sin sælskinspels om skuldrende igen, og sagde: "Vi skal vist lige have afgiften på plads, inden vi kommer videre i denne sag. Lad mig nu se - Hayabusa, handelsværdi 1.213 kr., afgift m.v. incl. nedslag for begrænset holdbarhed, 817 kr. - ja, det blir lige 2.030 kr. Vi sender dem et indbetalingskort snarest....! Men manden brokkede sig straks..." enhver kan da se at det er en hel urealistisk høj pris... grunden til at jeg købte en busa var netop at det bare skulle være en billig vintercykel..." manden sukkede, men fik så pludselig en lys ide: "Kan jeg måske få lov til at ligge noget af beløbet af???" manden kiggede forventningsfuldt på den blonde skønhed... hun kiggede på ham og sagde: "NO WAY...!!! Busa-riders are small-business..." og blinkede heftigt med de kunstige øjenvipper.... I want the real deal, baby... ikke sådan en plastik fanatiker... Hvis det derimod havde været en fed streetfighter du havde haft så kunne vi snakke... pigen så drømmende ud i luften... en streetfighter, 600ccm, med samme engelske navn som en hveps.... ahhhhhh... MEN...! Så kom den onde ægtefælle, og SMOOKKK...! - fik hun en med fluesmækkeren.... men hvad manden ikke vidste var at kvinden var lige så svær at smadre som en hornet... ligemeget hvor mange tæsk han gav hende stod hun bare stadig og bare blev smukkere og smukkere...
dec 2003
jan 2005
/Jan
jun 2005
Følger: 33 Følgere: 31 MC-er: 5 Emner: 74 Svar: 1.115
Det var den onde ægtefælle strada, der så brat hev hende ud af den dejlige fantasi... hun kiggede tilbage på kværnen. "nej" tænkte hun det ville alligevel være umuligt at få en fed mc ud af den samling bolte og skruer. Så hun strammede de blide, svulmende, sensitive læber, og slyngede sin sælskinspels om skuldrende igen, og sagde: "Vi skal vist lige have afgiften på plads, inden vi kommer videre i denne sag. Lad mig nu se - Hayabusa, handelsværdi 1.213 kr., afgift m.v. incl. nedslag for begrænset holdbarhed, 817 kr. - ja, det blir lige 2.030 kr. Vi sender dem et indbetalingskort snarest....! Men manden brokkede sig straks..." enhver kan da se at det er en hel urealistisk høj pris... grunden til at jeg købte en busa var netop at det bare skulle være en billig vintercykel..." manden sukkede, men fik så pludselig en lys ide: "Kan jeg måske få lov til at ligge noget af beløbet af???" manden kiggede forventningsfuldt på den blonde skønhed... hun kiggede på ham og sagde: "NO WAY...!!! Busa-riders are small-business..." og blinkede heftigt med de kunstige øjenvipper.... I want the real deal, baby... ikke sådan en plastik fanatiker... Hvis det derimod havde været en fed streetfighter du havde haft så kunne vi snakke... pigen så drømmende ud i luften... en streetfighter, 600ccm, med samme engelske navn som en hveps.... ahhhhh nej,,,råbte hun,..Kom med en ældre englænder,,en varm tøs som mig vil sq have rigtig JERN...
Men hun rettede det hun lige havde sagt til Pasta jern, fordi hun vidste, at italierner jo ER mere romantiske, trods alt. De skulle ses igen, så han gav hende sin adr.: www.ducati.com..... Men hvor blev hun skuffet,,så slatten italiensk spaghetti kan være....
Hvad var det, tænkte hun. Var det, det hun troede hun så. Det var det. Der henne af vejen kom den unge, muskuløse, tynd-fede Søren på hans under skønne Kawasaki. Straks flåede hun kjolen op så der var frit udsyn til hendes Kawa-lergang....
jun 2005
jun 2005
dec 2003
"En rigtig lortehistorie"