{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
792 visninger | Oprettet:

PC {{forumTopicSubject}}

Hej Alle

Jeg har et problem med min computer.......Jeg kan ikke komme på nettet, dvs de bedst sikrede sider som feks net-bank kan jeg godt logge på, ingen andre sider. Den skriver "Internet Explorer kan ikke vise websiden". Og ja, der er adgang til nettet, opkoblingen kører som den skal! Er der nogen af Jer kloge MC-folk, der har en god ide, en løsning?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  PC
  • #1   14. maj 2009 Råd nummer 1. Hent Mozilla Firefox...


    Tja det er egentlig det jeg har at sige smiley ... men held og lykke med at få lårtet til at virke smiley


  • #2   14. maj 2009 Har jeg prøvet hjælper heller ikke????

  • #3   14. maj 2009 Har du prøvet at slå firewall, anti-virus o.l. fra?

    Havde lignende probs med en anden comp. - det eneste der hjalp var firefox. Prøvede nyeste og ældre vers. af IE. Prøvede også at fjerne netkort, for at gen-installere det. Intet hjalp, kun firefox.


  • #4   14. maj 2009 Det er meget svært at sige, hvad problemet kan være... Men du kan undersøge om det er et softwaremæssigt problem (et eller andet program, som spærrer for adgangen) ved at starte din maskine i fejlsikret tilstand med netværk (tryk F8 under opstart, så kommer der en menu frem, hvor du kan vælge dette)...

    Hvis det løser problemet, og du nu kan gå på nettet, så er det noget software mæssigt... Så afinstallerer du ALLE virus/spyware-fjerner/firewall programmer osv. (lad windows firewall være aktivt, du skal jo ikke være fuldt eksponeret på nettet), og prøv så igen...
    Hvis det IKKE løser problemet, så skal du kigge nærmere på din opsætning mht. router/modem/switch osv...


  • #5   14. maj 2009 firefox, altså webbrowseren? vil det sige at I kunne ikke få ie til at virke, og så installerede I firefox fordi det ikke virkede mere?
    er det ikke lidt som at sætte større sikringer i, hvis de springer, istedet for at finde fejlen? smiley


  • #6   14. maj 2009 Har du prøvet at slukke for ALTING.. modems, routere, wi-fi access points.. ?!? ALT.. fjern strømmen fra det i en 15-20 sekunder og slut det hele til igen.

    ændrer det ikke på noget prøv da at skifte DNS server.. prøv evt OpenDNS - deres IP'er er 208.67.222.222 og 208.67.220.220

    mvh og good luck.. smiley


  • #8   14. maj 2009 Har du perspektiv bredbaand og en billion bipac router kan det være fordi du har opdateret til servicepack 3.

  • #9   15. maj 2009 Tak for alle svarene, men lortet virker stadig ikke... smiley

Kommentér på:
PC

Annonce