4.852 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Plader på Trailer UDEN reg. attest Plader på Trailer UDEN reg. attest

Hey,
Jeg har stødt panden mod en mur. Jeg har købt mig en vandscooter, som står på en ikke-indregistreret trailer. Hele sættet er importeret fra England. Jeg har papir på den har haft plader på i England, men jeg har ikke selve registrerings attesten.

Hvad gør jer?
Damen nede på motorkontoret ville udleverer prøveplader på baggrund af det stykke papir jeg havde, da der ikke var noget stel nr. på papiret.

Det kan jo ikke passe at jeg ikke kan få traileren indregistreret bare fordi man ikke har de rigtige papir, eller kan det?!

Håber vi har et klogt hoved siddende der kan svare på denne lidt kringelede sag!

P.F.T.
Martin

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af elpære 250 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.250 kr.
  • Cleaning 205 kr.
  • Dækskifte på el-løbehjul 670 kr.
  • Samling af ikea kommode 700 kr.
  • fjerne ukrudt 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Plader på Trailer UDEN reg. attest
  • #1   19. maj 2009 Skal siges: jeg IKKEhar været forbi en synshal og snakke med dem, da hende der sad på motorkontoret sagde de ikke ville syne den hvis ikke jeg havde den originale registrerings attest!

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.726
    #2   19. maj 2009 Du SKAL skaffe reg attesten, men ring dog til england og se hvad deres DMV siger..

• #3   19. maj 2009 Martin G

Du kan også gå en anden vej hvis du kan få fat på en dataerklæring på den er det bare til syn med den det gjort jeg med min Mc hunde trailer.

Så beholder motorkontor dataerklæring og du får en registrerings attest.

(link fjernet) 17:06:07

Mvh.

Torben

Kommentér på:
Plader på Trailer UDEN reg. attest

Annonce