{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BMW M6 vs. CBR1000RR & GSXR1000
  • #1   11. feb 2006 He he,, Honda'en lyder som en symaskine i fulde omdrejninger ,da BMW'en passerere..

Ellers rolige forhold at de kan snakke under, i forhold til mc'erne, der suser det nok lidt om ørene,, :-))

• #2   11. feb 2006 Ja hvis ikke den havde så mange hjul ville den da være fin....

• #3   11. feb 2006 Hayabosa -> Nu ved jeg ikke om du har prøvet det, men hvad kan så'n en busa vise på klokken? Er det ikke noget nær det samme som bimmeren der?
    Og ja det er vildt nok, den ikke larmer mere ved så høj hastighed... :o) Fin som køretøj nummer 2 :o)

• #4   11. feb 2006 Hej Anders

Nu var det der 1000 ccm'ere der kørte med Bimmeren

Jeg har "kun" været oppe på 320 på speedo, så løb jeg tør for fri vej forude, så jeg har toppen til gode endnu..

Bare lidt surt for dem, at de skal give hvad ? ca. 2 mill for sådan en M6 og vi andre, ja du ved hvad det koster, og så kan vi det samme fartmæssigt.. smiley

• #5   11. feb 2006 Jeg var også bare interesseret i topfaten på en busa, men det er nok cirka det samme så... Og busa'en er uden tvivl meget hurtigere i acceleration, hvilket man kan bruge til noget mere :o)

Kommentér på:
BMW M6 vs. CBR1000RR & GSXR1000

Annonce