Blondiner are the best :p {{forumTopicSubject}}
Kære dagbog!
Forrige år skiftede jeg alle mine vinduer ud med dyre 3-lags-lavenergi-ruder.
I denne uge ringede en mand fra firmaet som har sat vinduerne i.
Han påpegede at de havde gjort deres job for et helt år siden og de
havde stadig ikke fået betaling for det.
Ok, bare fordi man er blond, betyder det jo ikke automatisk man er dum.
Så jeg fortalte fyren, hvad hans snaksalige sælger havde sagt for et
år siden, nemlig at efter ét år så havde vinduerne betalt sig selv.
Og haaalllllllåååååå, der er ligesom gået et år nu!!!
Der blev helt stille i den anden ende af røret så jeg lagde på. Han
ringede ikke op igen, for hold kæft hvor må han ha' følt sig dum!!!!
Også selvom den er ny eller gammel.. så er den altså stadig sjov..... bare til info.. inden de sædvanlige smider deres repost.. og old - kommentarer ind...
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.160
En pelsklædt blondinde stavrer på 17 cm høje hæle ind i en bankfilial i Lufthavnen. Hun spørgere efter et hurtigt kontantlån på 10000 af meget kort varighed.
Bankmanden spørger efter sikkerhed. Hun slæber ham med ud på "kyssepladsen" og peger på en spritny Mercedes 450! "Er den OK?"
Bankmanden er betuttet, men fører 10000 over på hendes konto, og hun vimser ud af døren.
14 dage efter kommer hun tilbage og indfrier sin gæld inkl. renter i alt 10052 kr.
Bankmanden har i mellemtiden undersøgt damens forhold, og har konstateret at hun er tidligere fotomodel, gift med et IT magnat og stinkende fuld af penge, så han kan ikke dy sig for at spørge, hvorfor hun stiller så enorm en sikkerhed for et lån hun grundlæggende ikke behøver??
Hun kigger på ham og blinker med det ene øje: "Hvordan - lille Skat - vil du ellers parkere 14 dage i lufthavnen for en god halvtredser?"
Blondiner are the best :p