{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad skete der lige med....
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 294 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.717
    #1   23. maj 2009 Der blev høstet en masse udstemmer for udhængning af en bruger - og så er det 5 sorte tæer i røveren...

• #2   23. maj 2009 Jeg så lige ganske kort at det gik ud over en af mine bekendt, men jeg blev distraheret.

Ud fra sprog, formuleringer , argumentation og angiveligt tilhørsforhold til en halvobskur organisation kaldet MENSA, har jeg en meget stærk fornemmelse af, at det er en bruger der dukker op med varierende identiteter med et eneste formål - at provokere.

Hm... hvis man bliver sådan af at have et tilhørsforhold til MENSA, så er jeg glad for at være dum smiley

• Sajmon ™

#3   23. maj 2009 Jeg er jo heldigvis i en situation hvor jeg ikke kan gøre noget i den henseende på egen hånd - men kun med brugernes opbakning kan smide idioter og kegler på porten.

Så hvad jeg mener om ham / den / det er ikke engang relevant når det vælter ind med udstemmer. :o)

• Sajmon ™

#4   23. maj 2009 Det bliver den automatisk når folk smides ud... :o)

• Sajmon ™

#5   23. maj 2009 Korrekt. :o)

• Sajmon ™

#6   23. maj 2009 Nej - kun mail adresse og tlf nummer.

• #7   23. maj 2009 Det er vel derfor sådan en støjsender kan dukke op igen og igen under forskellige bruger id-er.

I dette tilfælde er der nogle sproglige - og ofte adfærdsmæssige forhold- der gør individdet meget genkendeligt.

• Sajmon ™

#8   23. maj 2009 De er meget nemmere at spotte end de selv tror. :o)

• #9   23. maj 2009 LOL - og jeg bliver såmænd nok også genkendt under et kommende profilnavn som f.eks. Louise Kamgarn smiley

• #10   23. maj 2009 Det tror jeg vi holder ude af tråden

• Sajmon ™

#11   23. maj 2009 Jeg øffer ihvertfald i seng.

Sov godt, drenge. :o)

• #12   23. maj 2009 Har samme plan smiley

go'nat

• #13   23. maj 2009 Christina var i alt fald ikke "den længste diller i sauna'en"..............
    - men dukker nok op igen.

• Sajmon ™

#14   23. maj 2009 Man kan ikke hænge folk ud som ikke er på forummet.

• #15   23. maj 2009 E.H aka. Ik1125 aka Christina M har da massere muligheder for at forsvare sig. Han har jo stadig alle sine trofaste nikkedukker herinde han bare kan tale igennem...
    Det plejer da ikke at være et probem for ham...

• #16   23. maj 2009 Betyder det noget??

• #17   23. maj 2009 Jamen så længe jeg ikke har sat navn på, kan det jo sådan set være lige meget. Det kan jo kun være dem der føler sig truffet der kan blive fornærmet over det ikke?? Og hvis de føler sig truffet, så er der sgu nok noget om det, tror du ikke??

• #18   23. maj 2009 3. klasse var trods alt de bedste 4 år af mit liv...

• #19   23. maj 2009 Why me ? : Ikke diskutere med Cartman...der er jo nok en grund til at han ikke har nogle bruger på sin venneliste smiley

• #20   23. maj 2009 GÆTTELEG - hed tråden der er blevet slettet! Jeg blev rimeligt rystet over at se den i aftes omkring ved 22.00 tiden tiden.

Ikke rystet over personen der oprettede den, for det var den helt almindelige stil fra pågældende person, nej jeg er rystet over hvor mange herinde fra der var med på den!

For det var en rigtig ondskabsfuld mobbetråd!
    Hvor der skulle gættes på en af medlemmernes mc'er og hvor mange frynser der var på pågældenes chopper- og der blev linket til personens profil - og så blev personens hår/skæg inddraget til den personlige udhængning!
    Personen der blev mobbet, havde ikke været online siden omkring 8-9.00 tiden i går morges, så jeg håber det blot er gået hen over hovedet på vedkommende!

Mit spørgsmål til hjælpeadministratorerne er blot, hvad skete der for de der deltog med den personlige udhængning? Blev nogle af disse smidt på porten? For der skal godt nok en kold sjæl til for at oprette en sådan tråd -men den var jo hurtig død igen, hvis ingen deltog i den - derfor vil jeg blot høre - gik udsmidningen kun ud over trådstarter?

For ellers må der nok sidde nogle rundt omkring der føler sig medskyldige i dag!

• #21   23. maj 2009 Jamen så er det jo meget vigtigt at hive den frem igen smiley

Helle sæt lige navne på hvem du mener skal høvles ud, fin selvpromovering iøvrigt

• #22   23. maj 2009 Jeg har et princip om ikke at slette strenge, som jeg iselv har oprettet. Normalt vil jeg ikke sige noget, jeg ikke vil stå ved.

Fra og med i dag kl. 10.24 ærgrer den mig voldsomt.

Jeg oprettede tråden af nysgerighed - for at få at vide om personen med de mange ansigter og en stemme havde slette sin profil eller var blevet sparket ud. Det blev afklaret med stor saglighed på sober vis.

Hvad I så ellers får tråden til at blive til, må dæleme stå for jeres egen regning.

• #23   24. maj 2009 Er netop komet hjem fra 4 fede dage i Tyskland hvorfor jeg ikke har været på her siden tidligt torsdag morgen.

Ser at Cristina M er røget sig en tur efter at hun igen har været ude med riven, og kan næsten af Helle's indlæg konkludere at det må have været mig der var det tiltænkte offer da det relaterer til en tidligere besked til en min VS800.

Hvis det er tilfældet at jeg var offeret, har jeg det fint med at være offer hvis det kan få fjernet hende. Vi kan alle komme med en spøjs kommentar til diverse tråde, men jeg har endnu ikke set et konstruktivt indlæg fra hende, så fint med mig.

Kan også forstå på Helle's indlæg at der rigtigt har været sjov i gaden med indlæg af samme skuffe fra andre herinde.

Til dem vil jeg blot sige: Hvis det var mig der var "offeret" og at hvis de har noget at udsætte på mine knallerter eller på mig som person, så håber jeg at de har røv i bukserne til at skrive direkte til mig i stedet for at deltage i offentlig tilsvining.

Endelig til Knud: Beklager at jeg bruger din tråd til at komme til orde, håber at det er i orden.

Gert (ham med frynserne)

Kommentér på:
Hvad skete der lige med....

Annonce