{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
608 visninger | Oprettet:

AC/DC - We Salute You! {{forumTopicSubject}}

Hold kæft der var gang i den. De gutter er utrættelige. Fed koncert. Men lyden er bare noget hø i Parken. I hvert fald der hvor jeg sad. Præsterede også at få smidt øl i nakken ca 10-12 gange i løbet af de par timer, de spillede smiley Rock on!

Også en stor tak til hende den utroligt søde blondine i hvid top, som blev filmet til venstre foran scenen siddende på skuldrene af en eller anden. Det var også et hit smiley

K.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  AC/DC - We Salute You!
  • #1   20. jun 2009 Var inde på billetnet allerede to dage efter billetterne blev frigivet...men udsolgt... Hold kæft jeg godt gad have været til den koncert..!!!!

• #2   20. jun 2009 Hehe, to dage efter salget var gået igang!!

Billeterne var udsolgt på omkring en time..

Udmærket koncert iøvrigt.

Mener jeg..

• #4   20. jun 2009 Det burde forbydes at holde koncerter i Parken. Stinkende dårlig lyd hvor vi sad (øverst på en af langsiderne...)

Men det ikke AC/DC's skyld - de gav den max!

• #5   20. jun 2009 Jeg er nu ikke sikker på det kun var øl der var i de krus. Der er jo langt ud på toilettet....

• #6   20. jun 2009 martin også min tanke smiley

• #7   20. jun 2009 Tror også vi skal være glade for at de ikke lukkede taget på Parken. Det havde i hvert fald ikke hjulpet på lyden.

Per (Vejle) L. Kan nu godt forstå du ikke kunne få billetter. Som Bonneville skriver var de udsolgt på ganske kort tid. Dvs. billetsalget gik for alvor i gang 4 timer efter det oprindelige tidspunkt for billetsalgets start. De knoldesparkere til Billetlugen kan ikke håndtere billetsalg med så store kunstere. Deres system bryder ned HVER gang!

Men det var en rigtig fed koncert!

• #8   20. jun 2009 Der var udsolgt på billetnet kort tid efter, men på ACDC hjemmeside kunne man få biletter op til 3 dage efter. De kostede 20 dollars mere, så det var skam muligt smiley

• #9   20. jun 2009 Havde det da bare været Billetnet, så havde jeg ikke behøvet at sidde i 4 timer for at vente på at komme igennem! Det var Billetlugen der stod for salget.
    Men jeg fik 6 tribune billetter og prøvede for sjov at få fanbilleter, og det lykkedes også :o)

• #10   20. jun 2009 Billetlugen self. Men som du siger, på ACDC hjemmeside kunne du også få. Og det var altså et par dage efter.

• #11   20. jun 2009 Bittert at være den person, Falck hentede på en båre, før AC/DC overhovedet kom på scenen smiley

• #12   20. jun 2009 Ja fed koncert,men utroligt at folk ikke drikker deres øl,det er sku da dyrt nok derinde;-) Men så godt at mange valgte at smide det ned i hovedet på folk

Julle

• #13   20. jun 2009 Ole B S M: fy, Brian Johnson har en smuk stemme, og de gav en super koncert, sad næsten nede på plænen bagerst i fona delen, og lyden var kanon der, men Floor is made of lava burde aflives, folk gik jo da de spillede, og det kunne jeg da godt forstå, fuck i helvede det var dårligt!! The Answer derimod satte godt gang i den:-)

• #14   20. jun 2009 Feeeeed koncert! smiley
    Lyden var den bedste jeg nogensinde har oplevet i parken - de 4-5 første numre lød ad helvedes til, men efter lydfolkene havde justeret lidt, lød den særdeles godt der hvor vi stod. (Man skal ALDRIG) vælge siddepladser på tribunerne, for der bliver lyden ALDRIG god. smiley
    Fantastisk show og hold da kæft en energi disse halvgamle nisser har.
    Nu er det ikke dem man lægger mest mærke til, men for satan, deres bassist og trommeslager er simpelthen fantastiske.

• #15   20. jun 2009 Jeg synes begge opvarmningsbands var usandsynlig ringe. At lyden så skulle spilles på noget sekundært bægrej, hjalp absolut ikke.

ACDC leverede varen. Men som gammel fan og især fan af det gamle ACDC, ville jeg 1000 gange hellere have oplevet dem med Bon Scott på vokal.
    Brian johnson er en ulidelig skrigemaskine, der ikke gør noget godt for musikken. Bevares, han er da god til at vrænge sit ansigt og fægte med armene som om han mener det, men måske han skulle koncentrere sig om at huske teksterne.

• #16   20. jun 2009 Den bedste koncert jeg har været til i mit liv, for helvede det var fedt!!!

• #17   20. jun 2009 Bon Scott var god. Ingen tvivl om det.

Men han er død for rigtigt mange år siden for heldvede. Alligevel tales der stadig om ham, som det var i går han døde.

Brian Johnson har været med i AC/DC i efterhånden mange år og har medvirket til mange af AC/DC klassikere.

• #18   20. jun 2009 Brian Johnson synger sgu også fantastisk. De har/havde begge deres kvaliteter og kan ikke sammenlignes og SKAL ikke sammenlignes.

• #19   20. jun 2009 Det vil jeg tillade mig at være uenig i. Back in black er et stort album med mange klassikere. Derefter er det vel kun numrene For those about to rock og den alt for populære Thunderstruck, der har klassikerstaus.

• #20   21. jun 2009 Sygt fed koncert, helt sikkert en svær oplevelse at overgå.

• #21   21. jun 2009 Herrefed koncert, og det var helt sikkert de gamle klassikere der fik os helt op at ringe. De giver sig stadig fuldt og helt de gamle gutter, hold kæft det var godt. Opvarmningen var dog skuffende.

• #22   21. jun 2009 Det var så fucking hamrende FEDT - PUNKTUM. AC/DC we salute you og de leverede så meget varen. pis med at lyden til tider var lettere mudret og at det helt sikkert kunne have været bedre med at det var blevet holdt et helt andet sted egnet til sådan en lyd.
    DET VAR FEDT og FUck hvor har jeg stadig ondt i ægget af alt det headbanging og er først idag blevet rigtig ædrug!
    Angus bevidste (for mig ihvert fald) at han er så meget en guitar gud!!!

Og så er der kun en mdr til Metallica - hell yeah! En smuk musikalsk sommer.

Kommentér på:
AC/DC - We Salute You!

Annonce