406 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
15 Svar
Dirty Dancing Dirty Dancing
Lidt alá hayabusa emne i går - nogle der lige nu er offline fra fjernsynet fordi tv3 viser et 80er quinde hit???
Min hustru - der ellers er ganske norlmal - insisterede på at se den her megalamme 80er film.
Gad vide hvor mange "80er kvinder" - dvs de er pt midt 30erne der sidder og ser den er lige nu.
Vejret er er h... til, dittoudsigten ser ikke for godt ud, min lille putter holde klar og konen falder garanteret i søvn under filmen = intet lørdags biiiiiip.
Nogle der kan nogle vittigheder eller fornærmelser ????
LA
0 synes godt om
okt 2005
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 76
er det tid.............at købe en BMW. hahahahaha
Det er gaz, men sjov, kom med flere, Honda m.m.
jan 2006
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 64
I bil på motorvejen, på vej hjem fra arbejde, kiggede jeg over i højre skulder, og så en kvindelig bilist som kørte mindst 130 km/t i en splinterny BMW, med næsen oppe i bakspejlet, i gang med sin eyeliner!
Jeg passede min egen kørsel.. Kiggede i bakspejlet og så hun var halvvejs over i den anden kørebane - stadig optaget af sin makeup. Forskrækket blev jeg. Jeg tabte min elektriske shaver og den slog hotdog’en ud af min anden hånd. Da jeg i min forvirring forsøgte at rette bilen op med mit knæ på rattet, tabte jeg min mobil telefon fra øret så den faldt ned i kaffekruset jeg havde mellem benene. Kaffen sprøjtede ud af kruset og ramte mit ben, Det fik mig til at skrige højt, så jeg tabte smøgen ud af munden og ødelagde min skjorte…
HVORFOR KAN KVINDER IK BARE PASSE DERES KØRSEL !!!!
dec 2004
Følger: 11 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 177 Svar: 1.232
sep 2005
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 6 Emner: 41 Svar: 115
En af mine kollegaer spurgte om jeg ikke skulle have en chopper - men som jeg sagde - jeg er hverken fed, skaldet eller skal bruge en lille halv times varsel før jeg kan dyrke sex (til at den lille pille skal virke hvis I forstår sådan en lille en!) - choppere er for gl mænd hvis sække er blevet for store til at de kan køre rigtig MC - tag den
;-)))))))))))))))))))
Røvsyg film for øvrigt men konen sover sgu da ikke endnu
LA
ære hvis Iime øre en på mr arbejde
sep 2005
LA
dec 2004
Nå,,derfor du ikke skal ha en chopper,,det kan ikke gå stærkt nok når du skal hjem og sidde ned på lokum..:o)
sep 2005
Jeg sover forh ikke når jeg kører - nåjooootjoooo måske hvis man kørte en lam chopper, men så kunne man jo købe en trike med indbygget lokum - det ville jo løse problemet.
Næste step er så en trike formet som en ligkiste, den kan køre en lige i hullet.
Andre der lytter til DD filmen - lige nu kører en rsyg melodi - I had etc - konen sidder og synger med - RØVTUR ;-))))
LA.
jan 2006
sep 2005
De enste der ikke tisser ved siden af er vist quinder - med undtagelse af den der klamme reklame.
whaaaa Dorte - wha laver du egenlig online - der er jo Dirty Dancing = pigefilmen over alle pigefilm med en meget ung Partryk svajser ?????????????? - sgu du ikke sidee med popcorn, Cola & lommetøklæder ??:-))))
LA
dec 2004
Jeg var et fjols da jeg giftede mig med dig, at du bare ved det!!!
Manden svarede" Ja skat, men jeg var forelsket, så jeg bemærkede det desværre ikke....
jan 2006
Det er rigtigt den med små knejte (har selv en)
Men gamle mænd, de er virkelig nogen være grise, og tro mig jeg ved det (arbejder i hjemmeplejen) det er ikke kun fordi der ikke er tryk nok på slangen, men hvis synet tilmed også er blevet dårliger........
det er sg noget <b>Griseri
jan 2006
sep 2005
Godnat
LA
jan 2006
jan 2006
stakkels maskine