781 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Køb af fladskærmstv Køb af fladskærmstv

Jeg skal ud at have mig et fladskærmstv, men det er lige som så meget andet anno 2009 lidt af en jungle. Jeg har kigget lidt på Sony og Samsung i 46"-52" udgaverne og har et budget på en 14-16.000 kr. Det skal være sort, LCD, have god lyd, digital tuner, Full HD, min. 100 hz med hdmiindgang og teksttv, hvilket de fleste vist har, så der er nok at vælge imellem.

Umiddelbart ser Samsung generelt ud til at have det bedste billede, når man kigger på samme prisklasse. Jeg kommer mest til at bruge det til film på dvd/BlueRay.

Nogen som kender til en fed model, de er rigtig glade for?

K.

P.S. Kender godt hifigalleri.dk, men nøjes med at poste herinde. Motorcyklister har jo generelt ufattelig god smag i alt, de beskæftiger sig med smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Oliering af terasse brædder 250 kr.
  • Skift af badeværelse håndvask inkl armatur og rør, skift af toilet og bruse amatur 8.000 kr.
  • Ophæng af 4 lamper 2.000 kr.
  • Græsslåning ved sommerhus 500 kr.
  • Rengøring af sommerhus 650 kr.
  • Reparation af plæneklipper 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af fladskærmstv
  • #1   28. jun 2009 Har selv et 46" LED/LCD fra Samsung og jeg er ovenud tilfreds med det. Ud over det fremragende billede, så bruger det også minimalt strøm i forhold til andre skærme (ca. 100 watt). EPG (program guiden) er rent ud fantastisk og som bonus er der indbygget mediacenter, som afspiller ALT (divx, mp4, mkv osv osv) via netforbindelse, usb harddisk osv (Her kan Sony godt pakke sammen). Desuden ser det max lækkert ud, hvis du smider det på væggen med det der "designer wall-mount" man kan købe til det.
    Så snup du bare et UE467070 fra Samsung, det rykker max smiley

• #2   28. jun 2009 Fik jeg fortalt, at hvis du har Yousee kabel-tv, så køber du et CI-modul, skubber kortet i modulet og sætter det hele direkte ind i fjernsynet. Så har du pludselig - alt efter hvad du har købt af programpakker - adgang til 180+ digitale kanaler incl. 8 HD kanaler.

smiley

• #3   28. jun 2009 samsung LED her selv et og er meget tilfreds og så bruger der under det halve i strøm o det fylder det kun 3 cm

• #6   28. jun 2009 (link fjernet)

Side 8 af weekendens udgave af Søndagsavisen er der test af lidt bedre fladskærms-TV (40-42'')

Har du 13.000 kr. til et TV, så ser det ud til valget er enkelt.

• #7   28. jun 2009 Samsung UE40B7050 fås også i en 46" version til ca 15.600 kr. Det må jeg, om jeg ikke kan se en demo af et eller andet sted. Tak for input.

K.

Kommentér på:
Køb af fladskærmstv

Annonce