{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bedste Mc
  • #1   19. feb 2006 De sender de samme programmer igen og igen. Samtidig formår de at udvide et program, der reelt kun er en halv time, til over en time pga. de massive reklameblokke og småhistorier.

Samtidig, er programmerne trukket den grad i langdrag. De samme billeder og klip vises igen og igen, ofte 3 - 6 gange i løbet af denne halve time. Så reelt set er der kun historie til 10 - 12 minutter.

Derudover er tom snak, gentagelser og opsummering efter reklameblokke en stor del af programmet. Såfremt man vil forsøge at notere antallet af facts, man får serveret per 10 minutter, så skuffes man i den grad. Oplysningsværdien af programmerne er så skuffende lavt at man kun finder mange af deres programmer interessante hvis man kan lide at se de samme, (og også flotte billeder, det skal de da ha´) billeder igen og igen.

Jeg syntes, at mange af programmerne i den grad taler ned til seeren.

Og jeg ved godt, at det hele bunder i økonomiske spørgsmål mht. reklameblokke, antallet af seerere, og prisen på de sendte programmer, der kan produceres langt billigere, når man kan strække 5 klip til 40 minutter...

Mvh,

Allan

• #2   19. feb 2006 allan...jeg kan til dels give dig ret... problemet er bare at der endnu ikke er nogen alternativ mc kanal...det ville dog være for fedt med en mc kanal...hold da op det ville være fedt... og reklame blokke og opsumeringeja...prøv at se en serie på tv 3 + eller mtv eller animal planet for den sags skal...der er bare ingen vej uden om de lorte reklamer

• #3   19. feb 2006 Nej, reklamerne kan jeg finde mig i. Jeg ved jo, at de finansierer udsendelserne. Så kan man også hente en kop kaffe, og samtidig spare licens. Det er ikke så meget det jeg er ude efter. Det er kvaliteten af programmerne der er så uhyggelig lav. Det skyldes jo nok samtidig, at stationerne skal sende 24 timer i døgnet. Så vi får 24 timers service, men til gengæld lorteprogrammer om rigtig interessante emner der taler til laveste fællesnævner. Jeg syntes at den lave kvalitet er blevet mere og mere udpræget på Discoverys programmer. Det er ikke sjovt at sidde i en time, for at få serveret information der kunne serveres af seriøse dokumentarudsendelser på 10 min.

Men det er nok den vej det går. et må ikke blive for svært. Kan det kaldes amerikanisering?

/Allan

Kommentér på:
Bedste Mc

Annonce