{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.029 visninger | Oprettet:

Vestsj. Søger du en kvinde bagpå ?? {{forumTopicSubject}}

.

Frisk kvinde på 38 somre- fuld af sjov og humor og elsker mc.

Jeg har siddet bag på mc før og har prøvet det ofte.

Jeg søger mc venner og hvorfor ikke fuldføre sin drøm omkring det.,

Har du lyst til at tage på mc træf eller ture men mangler en kvinde bag på- så er jeg frisk med på den.

Til jer da ikke vil have en sød rar veninde bag på- det er okay. Lad nu vær med at genere mig som sidst vedr. min annonce.

Jeg prøver jo bare at søge og hvorfor ikke?? Griner.

Giv lyd fra dig.

Min email er : hobbyhuset@yahoo.dk

Bor oppe ved 4550 Asnæs ved Odsherred område ved Sejerø Bugten. smiley

Knus fra Mia Angela

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vestsj. Søger du en kvinde bagpå ??
  • #1   15. jul 2009 Ville det ikke være en smugle nemmer at finde nogen at køre sammen med, hvis man selv havde en mc at køre på ? ...

• #2   15. jul 2009 Ja det er godt med dig Palle... smiley

• #3   15. jul 2009 tør du side bagpå GG

• #4   15. jul 2009 Mia Amanda:

Jeg synes det er fint, at du leder efter muligheder for at komme ud at køre her, jeg kan desværre ikke tilbyde dig plads generelt, men der kunne da være lejligheder ind imellem.

For nu af afklare forskellige forsikringsforhold, så vil jeg foreslå dig, at du anskaffer en fritids-ulykkesforsikring. Så er du som person dækket - så er den usikkerhed fjernet fra en evt chauffør. Det er meget muligt, at du allerede har en. Du skal lige sikre dig, at MC-kørsel -ikke motorsport - ikke er en af de ting selskabet skriver ud af dækningsområdet.

• #5   15. jul 2009 Forresten - du skulle måske også lige meddele om du har grej at køre i - jeg ville i hvertfald stille nogle minimumskrav.

• #7   15. jul 2009 Jeg er helt enig med Miss'en!

• #8   15. jul 2009 mcdating.dk

• #10   15. jul 2009 Drengerøve!!!!

Tag dog de skrevne ord for pålydende - Mia Amanda skrive, at hun søger en at køre med - ikke at date med!!!!

Det er da muligt at det kan ændre sig, men indtil nu er der ikke andre end Jer, der nævner det ord - tag dog at opfør Jer ordentlig, og respekter nu hvad Mia Amanda selv skriver i sit oprindelige indlæg.

• #12   15. jul 2009 bombe. - "Hun hedder Mia Angela Knud".......det tror jeg så næppe ......
    ..........jeg læste det som Mia Angela A smiley

Held med det Mia A A ;-))

• #13   17. jul 2009 Hej med jer allesammen.

I er da dog utrolige søde allesammen hva på forskellige måde- ha ha haha.

Jeg tager det helt spontant og smiler bare.

Folk er forskellige og det skal de have lov til at være.

Det er jo det man lærer igennem livet og får erfaring af.

Så kom bare med kritikken- jeg er helt rolig og tager det total cool. smiley

Mht. ulykke forsikringen kan jeg forsikre jer om at den har jeg bestemt i orden . Jeg har styrt hjemlm og mc jakke for som sagt har jeg kørt med på mc tidligere og siden jeg var 18 år.

Jeg ved hvordan man skal sidde og " rokke "- ha ha ha.

Hallo mand- jeg søger bestemt ikke kæreste forløbigt og hvis da er nogen da har mod på at have mig med bag på- så er det bare alletiders !!

Ikke kun for mig- men sørme også for DIG smiley

Så fat imod og vis at du er et " mand / kvinde folk " som ej er bange for min størrelse for ofte snyder billedet af en som man i virkeligheden er !

Og spørg bare Arne. B. Han har set mig og ved hvad jeg taler om- smiler.

Og til jer " drenge røve "- Det må I gerne være for mig- heller det end en sutteklud- hahahahah.

Og ja jeg hedder Mia Angela- men det er tanken da tæller.

At Knus kalder mig for Amanda- Jamen det er sgu da et smukt navn alligevel selvom jeg hedder Angela . Stort sommer smil fra mig til jer allesammen og et stort varmt sommer kram.

Og forresten jeg kan ikke komme ind på den der single side fordi jeg ikke har mc selv. ØV ØV- så I må acceptere at jeg er her på.

Bare skriv endelig forsat.

Forresten til jer søde dejlige kritikker- skrald griner.

Så kan jeg fortællle at da er mange da betragter mig som jorden dejligste kvinde og en humør bombe.

Det er ikke altid det ydere da tæller- men det indre. Klart ligner jeg ikke et fedt bjerg. Men mine deller sidder de rigtige steder og trods alt min højde så ses det ikke så tydeligt. hahahahahaha.

Er da nogen da tør- at have mig bag på- uanset hvor man kommer fra selvom jeg søger på vest sjælland- sjælland så er jeg ej bange for at tage " hånd " om jer jydere og fynsker så hvis I tør- at få en kanon god veninde så skriv endeligt og lad os se an.

Varmt sommer hilsen herfra

Mia Angela

• #14   17. jul 2009 Undskyld mine stave fejl- skrev lidt for hurtigt- ups. Men det er jo som sagt tanken da tæller. Knus = Knud.

hjemlm = hjelm

Men I kan jo regne ud hvad jeg skriver såh- hahahahaha

• #17   17. jul 2009 Mia Angela

Du er inde på dit udseende. Tænk lige over dette: Du og Knud er de eneste, der har jeres rigtige billede på profilen. Alle andre er dækket bag smarte avatarer.

så glem alt om, at udseende skal have noget betydning for noget som helst. Dem der råber højest, er vel dem med flest bumser i ansigtet.

Jeg selv vejer sgu nok 10-12 kg for meget...... og hvad så?

smiley

• #19   23. jul 2009 Hej Jesper H.

Du har fuldstændig ret- men tro mig. Smarte MC lister skal jo lige gi den en på skruen. Jeg tager det bare med højt humør. ha ha ha og det skal nok gå. Lige pludseligt er da måske en da tør at vise sit sande jeg fremfor at komme med sjolfe bemærkninger.

Mig kan de sgu ikke få ned med nakken- skrald griner.

Jeg er da mere modig end dem siden jeg står frem og ikke sletter mit emne. ha ha pga så lidt ...

Og til Miss. Du er bare vidunderlig og en god ven at have. Jeg holder utroligt meget af dig.

Håber vi snart mødes. Det kunne være dejligt.

TIL BOMBE- så sæt da endeligt dit profil billed på fremfor dit biker- smiley

Vi vil gerne se hvem du er - ha ha ha. Tør du- så gør det !

TIL 4 V DUC

Går du virkeligt så meget op i stave fejl. Det er da ikke pointen . Det da er pointen er at jeg er mere modig end dig. Skrald griner.

Men tak for omsorgen mht. tournerings bladet.
    Nu er det jo sådan at det er ikke alle da lige får det blad og de fleste idag bruger det moderne udstyr såsom internettet !

Så jeg følger blot med moden ! smiley

SIG MIG ENGANG MC-LISTER. ER DA SLET IKKE NOGEN DA TØR AT HAVE MIG BAG PÅ. JEG ER SGU DA IKKE TUDE GRIM ELLER SMÆK HAMRENDE FED. HAHAHAHAHAHA.

HVAD MED AT STÅ FREM OG SIG JA. Eller er I nogle bange bukser skulle jeg hilse og sige fra nogle af mine MC venner som har haft mig bag på. Jeg søger blot nye græs gange..... Kører da stadig bag på deres. Og det er fedt.

Får man lyst til at skrive privat og ikke stå frem så er man velkommen til det.....

Min mobil nummer pr. SMS : 60 83 50 95.

Knus fra Mia.

• #20   23. jul 2009 hvorfor rende rundt med en 6 pack når man kan have en 12 pack... eller en hel ramme... : )

• #22   24. jul 2009 Hej Miss.

Super.

Hva så ????? Drenge røve. I er blevet så stille. hahahahahaha.

Sommeren varer ikke ved. hahahah.

Skal vi ikke snart ud og køre i det blå ????

Eller er I nogle tøse drenge ????? *sf*

Knus fra Mia smiley

• #24   24. jul 2009 Kære Mia Angela

Du er velkommen bagpå, selvom jeg ikke "søger en kvinde bagpå"....kald mig tøsedreng eller drengerøv - bare ikke, når jeg hører på.

De bedste hilsner, Ham, der styrer...

PS! Jeg er ikke gentleman, så du må selv finde til hovedstaden, så kan jeg til gengæld altid vippe dig af ude i en skov vestpå eller nær en bus, så du ikke har så langt at gå hjem

• #25   24. jul 2009 Nu betragter jeg mig hverken som drengerøv eller tøsedreng.. Men jeg gider ærlig talt ikke at ha' nogen bagpå, så gør alt for at slippe.. Skulle det engang imellem komme over mig (læs: at jeg ikke ka' slippe udenom) så er der nok veninder der står i kø allerede... hehe..

Så beklager.. Dit bagsæde bliver ikke på fighteren :o)

• Anders T
    Anders T Tilmeldt:
    apr 2010

Følger: 1 Svar: 9
    #27   27. apr 2010 Søger man en foran eller bagpå kan www.motorcykeldating.dk bruges. Siden er ny, men en skal være den første.

Kommentér på:
Vestsj. Søger du en kvinde bagpå ??

Annonce