Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Slå græs 400 kr.
  • montering af senge og kommode 1.967 kr.
  • Havemand til havearbejde. 2.256 kr.
  • Udskiftning af tagplade 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min El mast sikring sprunget til hus.
  • #1   18. jul 2009 Du skal da bare ringe til din elektrikker .. så må de jo hitte ud af det

• CR250 H
    CR250 H Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 10
    #3   18. jul 2009 Hvad koster sådan noget ? Eller kan man bare ringe til forsynings selskabet ?

• #4   18. jul 2009 Hvis det er hovedsikringen i boxen eller i masten så er det dit el-selskab..

De har døgnvagt så ring til dem.. Er det inde i huset så skal der en alm. elektriker til..

• #5   18. jul 2009 Det er leverandøren af din el du skal ringe til. En eletrikker må ikke pille ved de sikringer. Er selv elektrikker så man gør det engang imellem(FY). Men hvis det skal være helt fjong skal du ringe til dem. Aner ik hvad det koster.

• #6   18. jul 2009 Du ringer til din lokale el instalatør der har døgn vagt så skifter han dem og så skal han "konstatere" at det ikke er nogen instalationer der er i dit hus der er årsag til det men forsynings skyld så betaler forsyningen smiley

• #8   18. jul 2009 sådan er det ihvertfald i Esbjerg kender en elinstalatør der må smiley

• #9   18. jul 2009 Bare på med et par startkabler.. *ROFL*.. c",)

Ej' det er nok klogest at kontakte EL-Selvskabet.. Om de så kommer eller det er den lokale kostaldselektriker.. Det ved de ihvertfald..

/Rass

• #10   18. jul 2009 Nu er jeg selv elektriker og arbejder dels i NRGI's og ELRO's områder. Man må som autoriseret el-installatør gerne skifte mastesikringer. Om du selv skal betale ved jeg ikke. Ved ELRO betaler kunden selv og ved NRGI betaler elselskabet. Men kontakt den lokale elektriker og få ham til at se på det, han ved også om du selv skal betale. BEMÆRK der er et udrykkertillæg tupisk på 1000 kr. og derefter timeløn. (weekend-takst)

• #11   19. jul 2009 Hvorfor er den sprunget ???

• #12   19. jul 2009 HVIS det er en mastesikring,eller kabelskabssikring,er det elselskabet der står for udbedringen,hvis kunden(altså dig),er uden skyld i fejlen....og de/vi gør det selv, eller bruger en lokal el-installatør.....HEF kundeservice tlf.nr.99369936..

• #13   19. jul 2009 Og HVIS det er en kortslutnings,eller en overbelastningsfejl hos dig, skal du have fat i din egen elektriker.....(AUT. arbejde)...

• #14   19. jul 2009 Er du iøvrigt SIKKER på at det er en sikringsfejl ???.....Det KUNNE også være en løs forbindelse på primærsiden af HFI-relæet,eller på klemrækken i måleren....Held og lykke.....Du er iøvrigt velkommen til at spørge mig,hvis der er mere....:)

• #15   19. jul 2009 Jek kan ikke forstå du ikke bare ringer og får det lavet....

Hvor fedt er det at miste en fase ind i huset ...

Jeg prøvede det samme for en 12 - 13 År siden ... Jeg ringede til en trikker og han kravelede op i masten og skiftede den Det kostede 0 Kr.-

• CR250 H
    CR250 H Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 10
    #16   20. jul 2009 Har hørt om udrykker gebyr

Kommentér på:
Min El mast sikring sprunget til hus.

Annonce