{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
775 visninger | Oprettet:

Egypten, Makadi Bay {{forumTopicSubject}}

Min kæreste og jeg har ferie i uge 34 + 35 og vil gerne sydpå, men vi har endnu ikke helt besluttet, hvor vi gerne vil hen.
Vil faldt over en rejse til Egypten, Makadi Bay på hotel SUNRISE Royal Makadi gennem Spies og vil derfor høre, om der er nogle, der har været dette sted?

Se evt:
(link fjernet)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Egypten, Makadi Bay
  • #1   28. jul 2009 Var selv i Hurghada i foråret, og det var et dejligt sted, var dog ikke i Makadi bay men i selve Hurghada.
    Det kan varmt anbefales, men bemærk at de lokale/sælgerne er "sultne" pga. finanskrisen,. så de er relativt aggressive i måden de tilbyder deres ting på.
    Sådan er det forøvrigt over det hele. Har lige været i Tunesien, og der var dét det samme...


  • #2   28. jul 2009 For 2 år siden var jeg i Luxor og Sharm El Sheik... Er helt vild med landet, men kan dog bedst lide Luxor.


  • #3   28. jul 2009 Har ikke været i Sharm El-Sheik, og jeg valgte at tage til Cairo da jeg var i Hurghada. Set i bakspejlet, burde jeg have taget til Luxor hehe
    Synes også Egypten er fantastisk, men det er Tunesien nu også smiley


  • #4   28. jul 2009 Er man ikke til dykning er luxor klart at foretrække, der er masser at opleve.



  • #5   28. jul 2009 Hey...
    Er lige kommet hjem fra det hotel (kl 19.30;O). Super hotel, kæmpe stort område med mange pools og restauranter. Ligger ned til lækker sandstrand, men hvis i vil snorkle ved koraller skal i gå ca. 100m til nabohotellets strand. Eneste minus synes vi er at det ligger langt fra byen, så en uge var fint til os, da vi manglede lidt miljø om aftenen..

    Mvh
    Steen


Kommentér på:
Egypten, Makadi Bay

Annonce