638 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Det var vist denne sæson Det var vist denne sæson

Hej alle

Ja så har jeg jo været med i en ulykke med en Norsk billist der kørte mod ensretning, nu hævder han så overfor hans forsikringsselvskab at han holdt stille på vejen, og jeg påkørte ham, altså at jeg skal betale hele gildet eftersom han har holdt stille mod kørselsretningen, og jeg ikke har været agtpågiven nok på at undvige ham, godt jeg har et vidne der siger noget andet. Han skulle dog også have et vidne i følge hans forsikringsselvskab, men gad godt nok godt vide om det er hans norske ven der kørte bag ham, eller hvem det er. Men det får jeg jo nok aldrig af vide, forsikringsselvskaberne beslutter vel bare hvem der har skylden indyrdes og så må jeg leve med det.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af betonaffald 2.500 kr.
  • Opgravning af rødder fra buksbom busk 1.000 kr.
  • Fjerne ukrudt 500 kr.
  • Rengøring af lille sommerhus 400 kr.
  • Rengøring af køleskab og 3 fryse skuffer 700 kr.
  • Udskift S16 kraftstik 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det var vist denne sæson
  • #1   29. jul 2009 Men det kommer jo nok til at tage sin tid

• #2   29. jul 2009 Ja - når der er uenighed er det ene og alene op til selskaberne at finde ud af. Dog skal vidnerne være uvildige. Altså kan han ikke bruge en der sad i hans bil som vidne.

• #3   29. jul 2009 Det er sku godt trist at du må undvære din mc og jeg føler med dig
    mvh jens

• #4   29. jul 2009 OG selv om de laver en afgørelse, er det HVERGANG lykkedes mig, at sørge for mit forsikringsselskab, holder mig skadesfri (ikke rykker klasse, betaler selvrisiko osv. ved at argumenterer GODT for fejlen.. det er nemmelig billigere for dem, end at køre længerevarende sager imod modparterne.... smiley

• #5   29. jul 2009 Har haft min del... været erhvervschauffør i 10 år , OG haft en kone, der var uheldig med den ene bil(2 år, 7 ullykker, hun var skyld i 2). OG selv været årsag i 1 og MANGE flere km, bag rat/styr end de fleste...
    OG jo mere du er der ude, jo større er chancen for at møde en idiot!!!!!!

Folk løber gerne fra hvad de siger ved ulykken........
    SÅ jeg tager billede, og optager enda gerne det folk siger, med min telefon, SAMT skaffer mig altid vidner, som er enige..
    Så jeg stopper folk der er på fortorvet, når det lige er sket, og beder dem vente, så jeg kan få navn adr. osv..

OG alt det til trods, hvis modparten nægter, gider de ikke tage kampen. MEN så vil jeg FANDME ikke betale for deres dovenskab, og det fortæller jeg dem så (gælder alle selskaber, har dog bedst erfaringer med topdk, jeg har brugt privat i mange år.)

Kommentér på:
Det var vist denne sæson

Annonce