Det var vist denne sæson Det var vist denne sæson
Hej alle
Ja så har jeg jo været med i en ulykke med en Norsk billist der kørte mod ensretning, nu hævder han så overfor hans forsikringsselvskab at han holdt stille på vejen, og jeg påkørte ham, altså at jeg skal betale hele gildet eftersom han har holdt stille mod kørselsretningen, og jeg ikke har været agtpågiven nok på at undvige ham, godt jeg har et vidne der siger noget andet. Han skulle dog også have et vidne i følge hans forsikringsselvskab, men gad godt nok godt vide om det er hans norske ven der kørte bag ham, eller hvem det er. Men det får jeg jo nok aldrig af vide, forsikringsselvskaberne beslutter vel bare hvem der har skylden indyrdes og så må jeg leve med det.
okt 2007
Følger: 2 MC-er: 3 Emner: 110 Svar: 457
jul 2006
Følger: 36 Følgere: 39 MC-er: 4 Emner: 266 Svar: 1.736
feb 2009
Følger: 11 Følgere: 31 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 927
mvh jens
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 5 Emner: 184 Svar: 4.928
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 5 Emner: 184 Svar: 4.928
OG jo mere du er der ude, jo større er chancen for at møde en idiot!!!!!!
Folk løber gerne fra hvad de siger ved ulykken........
SÅ jeg tager billede, og optager enda gerne det folk siger, med min telefon, SAMT skaffer mig altid vidner, som er enige..
Så jeg stopper folk der er på fortorvet, når det lige er sket, og beder dem vente, så jeg kan få navn adr. osv..
OG alt det til trods, hvis modparten nægter, gider de ikke tage kampen. MEN så vil jeg FANDME ikke betale for deres dovenskab, og det fortæller jeg dem så (gælder alle selskaber, har dog bedst erfaringer med topdk, jeg har brugt privat i mange år.)
Det var vist denne sæson