724 visninger
|
Oprettet:
Tilmeldt:
6. dec 2005 Følger: 189 Følgere: 181 MC-er: 3 Emner: 203 Svar: 4.567
Hvad laver folket :) {{forumTopicSubject}}
Hva så laver i noget spændende synes vejret ser lidt listænkeligt ud... så ved ikke helt om det er Honda vejr
jan 2008
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 5 Emner: 4 Svar: 140
men fredag og lørdag skal der trilles lidt
maj 2007
Følger: 18 Følgere: 18 MC-er: 5 Emner: 41 Svar: 676
dec 2005
Følger: 189 Følgere: 181 MC-er: 3 Emner: 203 Svar: 4.567
maj 2006
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 3 Emner: 265 Svar: 600
dec 2005
Følger: 189 Følgere: 181 MC-er: 3 Emner: 203 Svar: 4.567
jul 2006
Følger: 36 Følgere: 39 MC-er: 4 Emner: 266 Svar: 1.729
okt 2005
Følger: 123 Følgere: 127 MC-er: 2 Emner: 60 Svar: 1.072
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 59 Svar: 848
mar 2007
Følger: 48 Følgere: 33 MC-er: 1 Emner: 62 Svar: 244
Jeg er også i nattevagt, men kun til 6:40
mar 2009
Følger: 12 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 25 Svar: 99
der blir det ok vejr
Vh Møller
maj 2006
Følger: 29 Følgere: 26 MC-er: 3 Emner: 118 Svar: 629
Og så er bagdækket skiftet på cyklen så det må godt blive bedre vejr imorgen.
mar 2006
Følger: 21 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 185 Svar: 2.466
nov 2006
Følger: 66 Følgere: 67 MC-er: 25 Emner: 294 Svar: 1.887
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 28 Svar: 112
jan 2009
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 29 Svar: 290
ca 2.5 timers kørsel på små veje nord for århus... too bad you missed it!
maj 2006
Følger: 18 Følgere: 762 MC-er: 20 Emner: 287 Svar: 1.833
Så er i godt humør!
maj 2006
Følger: 2 Følgere: 3 MC-er: 3 Emner: 42 Svar: 244
Her er man ikke udsat for det "dejlige" jyske vejr.
Hvad laver folket :)