{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
531 visninger | Oprettet:

A-Blomster touring.. {{forumTopicSubject}}

Hejsa..
mig og min kæreste bor i esbjerg, der har vi en årlig arrangement "skærtorsdag" hvor der mødes mange mange cykler på torvet og derefter køres en mindre tur rundt i byen. Dette vil vi gerne efterligne bare i meget mindre format og med en meget mere hyggelig tur. hvor vi starter ud fra Esbjerg. derefter kører vi langs strandvejen forbi de 4 hvide mænd, forbi hjerting by, og ud til sjelborg, hvorefter vi sætter kursen mod blåvand og kører indover kjelst hvor vi igen kan se det vestjydske havvand, derefter forsætter vi mod vejers strand hvor vi tager en pitstop og får en kop kaffe og frisk luft (med eller uden filter) derefter kører dem som vil enten hjem eller forsætter med til blåvand hvor vi parkere og går en tur i den hyggelige by og ser i butikker eller får noget mad. det vil forblive en lørdag (og butikkerne har åbent til 18 hver lørdag) vi vil mødes i esbjerg kl 12 til kaffe og kage evt sodavand som vi giver. og turen starter kl 13

var der nogle som ville køre med på denne tur?
tror der er plads til ca 200 mc'er som kan parkere
m.v.h. Simon


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  A-Blomster touring..
  • #1   12. aug 2009 og det bliver også bare 1gang årligt i starten smiley

  • HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

    Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.555
    #2   12. aug 2009 Øh...hvornår? På lørdag?

  • #3   13. aug 2009 hans m, nej ikk på lørdag, det er noget vi har snakket om at arrangere.
    men ville bare høre hvad folk syntes om forslaget, jeg regner med at kunne skaffe 20-30folk med til de første par gange


  • HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

    Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.555
    #4   13. aug 2009 Det er altid en god idé med noget nyt...check op på hvad der sker af træf/ture og vælg et tidspunkt der ikke er i konflikt med nogle af "de store" events...

    Turen du beskriver er god... så keek up... venter med spænding for at se om det blir' til noget...


  • #5   13. aug 2009 altså, vi regner nok ikke med det bliver i år da der sker alt for meget i de sidste "gode weekender" men til gengæld hvis der er feedback nok af folk som syntes det har interesse vil jeg få det gjort til næste år, og jeg skal nok få gjort stort reklame på det, og skaffe de 20cykler med, hvad der så kommer af løse folk må vi se, men vi vil lave kaffe og kage og god humør, og ruten bliver som beskrevet rimeligt med gode sving, ude i naturen hvor der både er havvand og skov at se.



  • #8   13. aug 2009 ducdrengen, det er min fejl smiley
    og hvis nogen skulle være i tvivl er det for alle mc'ister smiley
    og vil garanteret også væde med der kommer en del, uden mc for
    at se disse forskellige maskiner smiley


Kommentér på:
A-Blomster touring..

Annonce