Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.
  • Hækkeklipning 2.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  35.000 i dusør før øje til Thy Træf?
  • #1   15. aug 2009 jeps

• #2   15. aug 2009 Ja men folk stod sq da også de mærkeligste steder og pissede. Gik forbi en der stod 3 meter fra indgangen til det store musik telt og pissede op af teltdugen. Det er sq respektløst for dem der skal rydde op om søndagen og alle andre normalt-tænkende gæster. Det burde give en øjeblikkelig udvisning. I det mindste kunne vedkomne har gået de 25 meter over og pis i buskadset som de andre trængende gjorde.

• #3   15. aug 2009 der er en tråd under denne overskrift :Emne: Thy træf der står mere

• #4   15. aug 2009 kun: Thy træf

• #6   15. aug 2009 Thomas R

Skal man miste et øje pga at man måske har ladet vandet et forkert sted.
    Jeg håber de finder manden så han kan få sin straf..
    Men det er måske bare min mening

• #7   15. aug 2009 forstår ikke han ikke fik sin straf på stedet det bare min mening

• #8   15. aug 2009 Thomas R: om han så havde pissed DIG op af benet havde han sku ikke fortjent og få stukket en flaske i øjet. det er satme for lavt.. sikke en NAR

• #9   16. aug 2009 Hmm jeg tænkte sq nok jeg ville få en over nakken da jeg havde postet indlægget. Nej jeg tror faktisk at jeg havde hørt en anden udgave af historien og så stemmer det ikke helt overens med min mening. Selvfølgelig skal ingen ty til vold uanset hvad, det er vi sq enige i. Jeg havde forstået det sådan at offeret havde blandet sig i en der pissede et ikke særligt smart sted, og derfor fik flasken smidt i hovedet. Og kom så bare lige i tanke om alle de idioter der pisser de mærkeligste steder. Så sorry--- havde faktisk skrevet et ekstra indlæg hvor jeg skrev at det ikke skulle opfattes sådan at man så er berettiget til at få en øje smadret. Ville så slette begge indlæg men kunne kun slette det seneste. Derfor misforståelsen. Forbryderen skal findes straks og have sin straf.

• #10   16. aug 2009 Thomas R: godt ord igen smiley men lyder til vi er enige. kender ikke selv til historien kun hvad jeg har læst.. smiley

Kommentér på:
35.000 i dusør før øje til Thy Træf?

Annonce