{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.353 visninger | Oprettet:

Problem med "madkassens" fronthjelm... {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Jeg tænkte at lede efter et godt råd her selv om det handler om bilen, da der er mange tekniske kompetente gutter herinde.

Problemet er at jeg ikke kan åbne fronthjelmen på min bil (Ford C-max, 2,0 TDI, år 2004) Ford har et system hvor man bruger bilens nøgle, man vipper ford emblemet til siden, og så er der et nøglehul inden under. Man drejer nøglen mod uret og klappen springer op, derefter med uret for at åbne helt (sikekrhedslåsen) >Problemet er at der ikke sker en skid når jeg gør det. Nøglem drejer fint fint, men hjelmen løsnes ikke det mindste.....sidder en af jer med et godt råd, vil jeg være en glad mand. Lortet skal til syn senest Onsdag, så der er lidt panik efterhånden smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problem med "madkassens" fronthjelm...
Kommentér på:
Problem med "madkassens" fronthjelm...

Annonce