841 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Parabol - viasat vs canal digital..?? Parabol - viasat vs canal digital..??

Flytter her snart...og må desværre opgiv kabeltv frem for parabol.

Og der er jeg lettere lost... synes det er en jungle.

hvad er bedst...viasat eller canaldigital...? Kan man evt. have begge på samme tid..?

Skal man have en recievere til hvert tv..?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning+afskaffelse af klip. 1.400 kr.
  • Rengøring udlejlningssommerhus 750 kr.
  • Montering af opvaskemaskine 500 kr.
  • VVS udskiftning 1.500 kr.
  • Tømre 1.500 kr.
  • Stramning af vandhane 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Parabol - viasat vs canal digital..??
  • #4   17. aug 2009 Ejj, Chris, enten forstår jeg det ikke - ellers er det da nogle røvsyge kanaler du får gennem TDC??
    Jeg har lige skiftet fra canal digital til Viasat - det er billigere...og flere børnekanaler..TV3, TV3 + , osv...men det jo en smagssag:-) - det kan du jo læse dig frem til..
    Du skal desværre ha en receiver til hvert fjernsyn....jeg har lige købt een til knægtens værelse...mener det var 999, og 99 kr om mdr..så virker den også som harddiskoptager.....men gu´er det irriterende at gå fra kabel til parabol......

• #5   17. aug 2009 Man kan godt se begge,på samme boks.
    Jeg har en Strong.du skal bare ha en reciever som er godkendt af begge selskaber.

• #6   17. aug 2009 P.S
    Man skal ha en resiever med 2 kortlæsere

• #7   17. aug 2009 Pss
    Jeg har koblet de andre fjernsyn til den samme boks,man skal bare fører antenneledningen fra resiever ind i en fordeler,så fører man det videre ud i de andre fjernsyn den vej.
    Klodsen om benet,er at de andre fjernsyn kun kan se den kanal resieveren er sat på.

• #8   17. aug 2009 Claus, du skal vel også ha et ekstra hoved på parabolen?? - for de to ligger jo i hver sin retning nærmest smiley

• #9   18. aug 2009 Rikke (frederikshavn) M
    Ja du har ret, glemte det lige i farten smiley tak for reminderen

• #12   18. aug 2009 TDC kører vist også stadig med "bredbånds-tv" via tlf/internet-forbindelsen........

• #13   18. aug 2009 Træk du bare vejret lidt endu - pt betaler vi for meget for vore kanaler, uanset udbyder. Boxer kommer, som de første, meget snart med en lavere pris og højere grad af valgfrie kanaler. Så vi vi se hvad de andre finder på.

• #14   18. aug 2009 Vil give Torben ret. Derfor klare jg mig med de 4-5 kanaler der ligger frie på det digitale net. Betaler min licenss hvilket i sig selv er dyrt nok imo. skal sk ikke op og give 3000-4000 ekstra om året for at se tv.. Så hellere pudse cyklen.

• #15   18. aug 2009 Hej
    Synes nu ikke Boxer er vildt billige, tjek her.
    http://www.boxertv.dk/

De reklamerer jo med at man HELT selv kan vælge kanaler, men sådan forholder det sig vist ikke. Man skal først købe en grundpakke, og så kan man købe tilvalgspaker, såvidt jeg lige kan se.

• #16   18. aug 2009 Det der boxer dur da slet ikke.. man kan jo slet ikke se noget viasat og så skal man igen ud og købe en masse ekstra bokse og kort med abonement når man har mere end et tv... Kabeltv er bare det nemmeste og mest fleksible tv der eksisterer pt sådan som jeg umiddelbart ser det....

• #17   18. aug 2009 Jeg ville vælge Viasat, de har jo de der nisser:-)

• #18   18. aug 2009 ja, der følger vel én med ved tegning af abonnement *G*

• #19   19. aug 2009 Sammenligning med konkurrenterne:

Boxer spår selv, at den såkaldte MIX-pakke med i alt 12-tv-kanaler bliver selskabets mest populære tv-pakke. Den indeholder de mest populære, danske tv-pakker samt de vigtigste tv-kanaler inden for hver af kategorierne underholdning, nyheder, sport, film, dokumentar, børn, musik, livsstil og nabolande. Med kortafgift kommer pakken til at koste 244 kroner om måneden.

Boxer har sammenlignet med tilsvarende pakker hos konkurrenterne, og her er prisen følgende:

Canal Digital Family - 334 kroner om månenden.

YouSee Fuldpakken - 375 kroner om måneden. (uden Canal9)

Viasat har ifølge Boxer ikke et sammenligneligt produkt.

- Konkurrenterne vil sikkert sige, at vores sammenligning er unfair, fordi man i deres pakker får flere kanaler med. Pointen er bare, at de kanaler ikke er et valg fra forbrugernes side. Der er tale om kanaler, som folk får med, når de vælger de enkelte, gode kanaler, siger adm. direktør i Boxer Steen Ulf Jensen.

• #20   19. aug 2009 Ja og de /Boxter) siger også at man kan skifte mellem f.eks. superligaen om sommeren og så film om vinteren... men hvad hjælper det når de ikke har 3+ hvor Superligaen vises på? IMO Værdiløst koncept!

Kommentér på:
Parabol - viasat vs canal digital..??

Annonce