484 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Erfaring når IFforsikring r indblandet Erfaring når IFforsikring r indblandet

Hej vil høre om der er nogen der nogen der har nogle erfaringer med at få nogle penge ud af IF-forsikring, når en af deres forsikringstager har lavet noget rod?
Modtog igår afgørelse omkring mit uheld på motorcyklen, hvor en af deres norske forsikringstager, kørte ud mod "udkørsel forbudt" og imod ensretning, hvilket mit vidne også bekræfter, men eftersom hun ikke kan huske farven på den norske bil, vudere IF-forsikring at mit vidne ikke har været tilstede da skaden skete, da jeg så sagde at jeg heller ikke kunne huske farven på den bil der kørte direkte imod mig, så ville jeg jo heller ikke kunne stilles til ansvar overfor de skader jeg skulle have lavet på bilen, for så måtte jeg jo heller ikke have været tilstede, da blev han meget tavs.
Nu har de så sendt papirer videre til mit forsikringsselvskab, fordi de vil have mig til at betale for hele gildet, hvad gør man lige I sådan en sag???
Først havde den norske bilist et norsk vidne, men det er nu blevet ændret til at det er et dansk vidne som efter sigende skulle have kørt bag mig.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Balancering af vaskemaskine 1.146 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Udskiftning af vandhane 600 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 975 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaring når IFforsikring r indblandet
  • #1   22. aug 2009 Ingen erfaringer endnu, men kæft hvor er det belastende, når forsikringsselskaberne er mere interesseret i at rende fra ansvaret, end i at finde ud af hvad der virkelig skete.

Forsikringsselskaber skulle per lov være dannet som non-profit organisationer, så det ikke gik ud på at udbetale mest muligt til aktionærerne.

Jeg har desværre hørt meget negativt om IF, hvilket er lidt ærgeligt da jeg selv har alle mine forsikringer hos dem smiley

• #2   22. aug 2009 har haft 2 skader på køretøjer dog ikke min skyld nogle af gangde men der var ingen problemer me if der har haft en indbo skade også 4 dage efter anmeldt skad kom pengene

Kommentér på:
Erfaring når IFforsikring r indblandet

Annonce