Erfaring når IFforsikring r indblandet Erfaring når IFforsikring r indblandet
Hej vil høre om der er nogen der nogen der har nogle erfaringer med at få nogle penge ud af IF-forsikring, når en af deres forsikringstager har lavet noget rod?
Modtog igår afgørelse omkring mit uheld på motorcyklen, hvor en af deres norske forsikringstager, kørte ud mod "udkørsel forbudt" og imod ensretning, hvilket mit vidne også bekræfter, men eftersom hun ikke kan huske farven på den norske bil, vudere IF-forsikring at mit vidne ikke har været tilstede da skaden skete, da jeg så sagde at jeg heller ikke kunne huske farven på den bil der kørte direkte imod mig, så ville jeg jo heller ikke kunne stilles til ansvar overfor de skader jeg skulle have lavet på bilen, for så måtte jeg jo heller ikke have været tilstede, da blev han meget tavs.
Nu har de så sendt papirer videre til mit forsikringsselvskab, fordi de vil have mig til at betale for hele gildet, hvad gør man lige I sådan en sag???
Først havde den norske bilist et norsk vidne, men det er nu blevet ændret til at det er et dansk vidne som efter sigende skulle have kørt bag mig.
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 24 Svar: 224
Forsikringsselskaber skulle per lov være dannet som non-profit organisationer, så det ikke gik ud på at udbetale mest muligt til aktionærerne.
Jeg har desværre hørt meget negativt om IF, hvilket er lidt ærgeligt da jeg selv har alle mine forsikringer hos dem
feb 2007
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 114 Svar: 676
Erfaring når IFforsikring r indblandet