458 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
AARRRRRHHHHH AARRRRRHHHHH
Er ved at blive vanvittig over vejret, vil ud og køre....
At jeg ikke kan få mit lædersuit hjem fordi der er ingen der har noget liggenden i min str. og alpinestars mærke, typisk....! og jeg kan nok først få det hjem om 2 MÅNEDER.... hvofor skal man bare være så uheldig...
0 synes godt om
okt 2005
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 49 Svar: 816
plejer at være et rimeligt udvalg i DK, hvorfor er der ik noget der passer ?
aug 2005
Følger: 69 Følgere: 55 MC-er: 4 Emner: 177 Svar: 1.699
men det kan da ikke være rigtigt at de ikkelkan skaffe tøj i din størrelse, før om 2 måneder....noget må da gøres...
Kenneth
okt 2005
Følger: 125 Følgere: 129 MC-er: 2 Emner: 60 Svar: 1.087
jul 2005
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 152
jan 2004
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 25 Svar: 173
Held og lykke med din første rigtige sommer - en sommer på mc
Bo
apr 2005
Følger: 14 Følgere: 12 MC-er: 5 Emner: 15 Svar: 492
/Allan
okt 2005
Følger: 125 Følgere: 129 MC-er: 2 Emner: 60 Svar: 1.087
Allan: Mig tage mere på er en by rusland, kan i bostavligeste forstand æde flødekage i lange baner uden at tage 1gr på, lidt heldig er man vel...
Moto: Ja de har den slet ikke hos mlol.de, men de gør pt hvad de kan hos Stevnsmcshop og igår fik jeg lige at
vide at der er en model i DK og den bliver sendt til dem, så de skulle have den mandag/tirsdag, håber inderligt den passer, men tror desværre den er 1str for stor, men så vil de bestille en hjem til mig i min str. hurtigst muligt..
Bo: Har lige været i sverige (torsdags) for ja det skulle jo være billigere osv, men de havde heller intet hjemme i min str...
Jonass: Det hjælper ikke at prøve et mærke som sidder virkeligt dårligt på dig og bare gå ud fra det, og ja både dainese og spyke sidder ikke særlig godt på mig for at sige det mildt og gider ærligtalt ikke tage ned til tyskland for at blive skuffet endnu engang...
Mvh Charlotte
AARRRRRHHHHH