458 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

AARRRRRHHHHH AARRRRRHHHHH

Er ved at blive vanvittig over vejret, vil ud og køre....
At jeg ikke kan få mit lædersuit hjem fordi der er ingen der har noget liggenden i min str. og alpinestars mærke, typisk....! og jeg kan nok først få det hjem om 2 MÅNEDER.... hvofor skal man bare være så uheldig...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte stikkontakt 1.550 kr.
  • Vandhane skal strammes fast 650 kr.
  • Udskifte en wifi-stik som er gået i stykker. Har købt det nye som skal sættes i. 700 kr.
  • Stoppet toilet 1.700 kr.
  • Sætte lamper op. 700 kr.
  • Havehjælp 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  AARRRRRHHHHH
  • #1   3. mar 2006 2 måneder?? venter de på at den rigtige kalv bliver til en ko el hva´
    plejer at være et rimeligt udvalg i DK, hvorfor er der ik noget der passer ?

• #2   3. mar 2006 Hvis bare vejret gad ændre sig til køre vejr, så ville jeg sågar køre i bar røv.........bare jeg kom ud og rulle.....*S*

men det kan da ikke være rigtigt at de ikkelkan skaffe tøj i din størrelse, før om 2 måneder....noget må da gøres...

Kenneth

• #3   3. mar 2006 Vil have en alpinestars, men der ikke rigtig nogen der tør bestille det, for hvad nu hvis det ikke passer mig, det er italienske størrelser og de er pænt små dvs jeg skal mellem 1-3 str i forhold til normalt og det skal jo åbenbart også lige syes for det er jo ikke det de laver mest af, da de fleste kvinder opgiver at køre i lædersuit når de finder udaf hvor lang tid det tager af få det hjem og bare køber goratex i stedet for... og har prøvet alpinestars.com men der står ikke priser... smiley

• #4   3. mar 2006 Hvad med at tage til en forhandler i dk, som har nogle dragter, dainese eller alpinestars er vel ligegyldigt. Find ud af hvilken str. der passer og så bestille den hjem ? du kan også tage til Hamburg og besøge en af de mc forretninger der.. det er ikke længere end en lille en-dags tur frem og tilbage.

• #5   3. mar 2006 har du kontaktet de nærmeste svenske forhandlere? kan jo være de havde større udvalg, og du bor jo ret tæt på..
    Held og lykke med din første rigtige sommer - en sommer på mc smiley

Bo

• #6   3. mar 2006 Ja, alternativt er der en anden metode, som jeg hørte en af MCG-brugerne tidligere foreslog: Køb en dragt du ved, der er for stor, og juster efterfølgende størrelsen med chips og cola...

/Allan

• #7   4. mar 2006 Hekto: Hvis jeg taber mig mere dør jeg af anokeksi, så nok en dårlig idé... smiley

Allan: Mig tage mere på er en by rusland, kan i bostavligeste forstand æde flødekage i lange baner uden at tage 1gr på, lidt heldig er man vel... smiley

Moto: Ja de har den slet ikke hos mlol.de, men de gør pt hvad de kan hos Stevnsmcshop og igår fik jeg lige at
    vide at der er en model i DK og den bliver sendt til dem, så de skulle have den mandag/tirsdag, håber inderligt den passer, men tror desværre den er 1str for stor, men så vil de bestille en hjem til mig i min str. hurtigst muligt.. smiley

Bo: Har lige været i sverige (torsdags) for ja det skulle jo være billigere osv, men de havde heller intet hjemme i min str... smiley

Jonass: Det hjælper ikke at prøve et mærke som sidder virkeligt dårligt på dig og bare gå ud fra det, og ja både dainese og spyke sidder ikke særlig godt på mig for at sige det mildt og gider ærligtalt ikke tage ned til tyskland for at blive skuffet endnu engang...

Mvh Charlotte

Kommentér på:
AARRRRRHHHHH

Annonce