1.099 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

et hurtig spørgsmål et hurtig spørgsmål

ved ikke om man må stille de her spørrgsmål.. men er lidt på bar bund.. overvejre at sælge min Honda men ved ikke lige hvad pris leje den ligger i... synes mange sætter deres cykler uhørt billige... og gider ikke forære den væk så kan jeg ligeså godt beholde den ??
Men en evt pris. den har kørt næsten 13.000 km.. og alle services er overholdt smiley
på forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klipning af hæk 1.000 kr.
  • Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 1.500 kr.
  • Klipning af hæk 800 kr.
  • Ophæng af fjernsyn og billeder 900 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  et hurtig spørgsmål
  • #1   10. sep 2009 Well... Squ kedeligt nok med de lave priser... Når man ønsker at sælge!
    De der er til salg, står jo til mellem 130 og 140k... Men det ser da ikke ud til de bliver solgt smiley
    Gik selv med samme tanker... Men min har jo gået snart 25.000km.. så hvis jeg skal sælge (det skal jeg ikke), skulle min nok sættes til 105-115k... Og det gider jeg squ ikke, så hellere beholde den! smiley

• #2   10. sep 2009 ja det er også ligesom det jer ser i øjene smiley men så beholder jeg den bare... smiley var mere fordi jeg ikke rigtig får kørt noget på den... og måske gerne vil prøve noget andet til næste år smiley meeeeen hvad er jo en fin lille honda smiley så må jeg jo beholde hende

• #3   10. sep 2009 på en to år gammel motorcykel sætter du rigtigt meget til.
    13.000 km er jo ingenting, så hvis du kan så behold den.
    Mit gæt er at du højst skal regne med få 145 - 150.000 kr for den, så det bliver nogle dyre km du har kørt øv, øv

• #4   10. sep 2009 ja det ved jeg godt... beholder den bare så kan man jo altid se til foråret hvad man vil der smiley

• #5   10. sep 2009 den blir helt sikkert ikke mere værd af at beholde den,, når vi kommer ind i det nye år er den pludselig også et år ældre på papiret,, så det der med at beholde den,,, ja,, hvis man kigger ud i fremtiden så ved i jo godt i kommer af med den alligevel på et tidspunkt, og i mellem tiden er der chancer for den har mistet så meget værdi at man måske skulle have solgt nu til en billig penge,,

bare mine tanker.....

• #6   10. sep 2009 Hvorfor ikke bytte den væk? Det er jo heldigvis ikke sådan, at din motorcykel er den eneste, der er faldet i værdi, så find dog en at bytte med.

Har den andens motorcykel så kun kørt 8.000 km eller var den dyrere i indkøbspris eller er den lidt nyere, så kan det godt være, du skal finde 5.000 - 20.000 kr. frem oveni, men det er det vel også værd for at bytte en maskine, man er lidt træt af, til noget nyt og spændende?

• #7   10. sep 2009 Og nu går det op for mig, at en byttehandel ikke er så interessant, fordi det måske ikke er motorcyklen, der er problemet, men at du bare ikke har så meget lyst til at køre mere. Det kan jeg desværre ikke hjælpe dig med, for det kan jeg slet ikke sætte mig ind i, slet ikke i betragtning af, hvad det er for en motorcykel, du vil af med. smiley

• #8   10. sep 2009 Snetyven
    Var det ikke noget for dig??
    Kan se du ikke har en mc (oprettet) smiley

• #9   10. sep 2009 Allersdødeste Line:-)

MC-markedet tilhører køberne i dag, så hvis du ikke vil have en anden MC, så er det et skidt tidspunkt at handle på nu.

Du skal kun sælge"rent", hvis du er i pengetrag og derfor skal rejse de likvider, der nu kan rejses. Er det ikke din situation - så vent:-)

• #10   10. sep 2009 Hørt Kurt! :o)

• #11   10. sep 2009 jamen er mere fordi jeg nok snart rejer til udlandet og arbejder igen... og piner mig min fine honda ikke bliver rørt... Og nej den skal ikke udlånes smiley
    men tak for jeres gode råd smiley

• #12   10. sep 2009 Meld den evt. af, så koster den ikke forsikring og afgift

• #13   10. sep 2009 Nej - men den taber stensikkert endnu mere i værdi...

Kommentér på:
et hurtig spørgsmål

Annonce