{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
702 visninger | Oprettet:

Forsikrings penge. {{forumTopicSubject}}

Jeg fik for ca 2 måneder siden udbetalt svie og smerte penge, troede jeg, men nu har banken taget henvendelse til mig hvor forsikringsselskabet har skrevet til banken at pengene er overført ved en fejl.
Men nu er situationen jo den at jeg troede jeg var berettiget til penge, så jeg har jo selvfølgelig brugt over halvdelen af pengene og da jeg ikke har nogen indtægt kan de jo af gode grunde ikke få deres penge igen.

Så er mit spørgsmål så, om der er nogle der har prøvet noget lignende hvor der er gået over 1½ måned før du får afvide at du egentlig ikke skulle have haft de penge alligevel??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsikrings penge.
  • #1   28. sep 2009 Lyder sgu mærkeligt. Du må jo have modtaget en skrivelse fra forsikringsselskabet om at de ville udbetale pengene til dig. Og hvis du har det, har du jo dit på det tørre smiley

• #2   28. sep 2009 Det er så nok lidt et problem, for det har jeg ik, men jeg rettede henvendelse til dem ca 1 uge før pengene gik ind om jeg skulle opereres, også gik der den uge, så kom pengene, også troede jeg det var som det skulle være, men hørte aldrig fra dem, men det er da os lidt dårligt af dem der går så langtid før de finder ud af de har lavet en brøler.

• #3   28. sep 2009 ADVOKAT.........

Alt andet vil ende med problemer, da forsikringen har deres egen advokat, som IKKE ser på fornuft, men kun $$$$$

• #5   28. sep 2009 Jamen jeg ved nemlig ikke om jeg var berettiget til dem, det var derfor jeg skrev til dem inden jeg skulle opereres, men jeg gik jo udfra jeg var berettiget til dem da der gik penge ind 1 uge senere, men er ved og tage kontakt til forsikringen nu.

• #7   28. sep 2009 Hvis det er din egen ulykkesforsikring udbetales der aldrig for svie og smerte. Det er kun varige men der dækkes på denne. Umiddelbart tror jeg ikke du får lov til bare at beholde pengene. Det er jo ikke sådan at man ringer ind og oplyser at man skal opereres, og så sender de en check. De vil med andre ord argumentere for at du ikke handlede i god tro.

• #8   28. sep 2009 Det er modpartens forsikringsselskab fra en MC ulykke. Men jeg skrev til dem fordi jeg er blevet sygemeldt igen via kommunen, så skrev jeg til dem om jeg var berettiget de penge, og det gik jeg udfra jeg var da jeg fik dem udbetalt.

• #9   28. sep 2009 Søg juridisk hjælp omgående... Der findes støtte at hente gennem det offentlige hvis du ikke har råd...
    Det har reddet min bagdel, at få juridisk hjælp til en dårlig kontrakt.

Held og lykke...
    Og lad os høre hvad det ender med.

• #10   28. sep 2009 Tjek din indbo-forsikring om du har ret til noget retshjælp. Det er vist stort set i dem alle, men ikke alle forsikringer er ens med hvad de vil betale til.

• #11   28. sep 2009 Tak for de råd der skulle være tjekket ind, jeg er nu ved og undersøge sagen nærmere og jeg regner med jeg har alt på de rene i løbet af de næste par dage hvis alt går vel.

Kommentér på:
Forsikrings penge.

Annonce