{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Isolering til overs.
  • #1   29. sep 2009 Isolering varmer ikke :-),

• #2   29. sep 2009 Det holder kulden lidt på afstand:-)

plus en gasovn.:-)

• #3   29. sep 2009 Sælg din krop ! smiley

• #4   29. sep 2009 Rasmus P

Jamen når jeg så har tjent de 2 kr.
    mangler jeg stadig en del;-)

• #5   29. sep 2009 Hvis du kontakter nedrivnings firmaer i nærheden af hvor du bor kan du muligvis få noget til rigtig gode penge, jeg ved der ligger noget nedrivning ved Roskilde hvor de ihvertfald har solgt isolering fra nedrivning der var pakket i poser og lige til at gå til.

• #6   29. sep 2009 NewBie / Henrik J. .

Tak for rådet:-)

har hørt rygter om det genbrugs . men kan ikke finde det nogle steder:-(

• #8   29. sep 2009 kasper K

Var nu lidt min plan:-)

Har også købt en ventelator på el som skal sørge for at luften bliver skiftet lidt ud.
    men nu er stedet ikke så stort. så vi snakker om man tænder i 10-15 min også slukker. så tror ikke fugt bliver et kæmpe problem.
    og iforhold til hvad det ville koste at opvarme med el.
    der skal bare være varmt når jeg skal være der ude

• #9   30. sep 2009 de der gas ovne giver altså meget mer em end man regner med

Forbrændingen af 1 kg fl askegas udvikler 1,6 kg vanddamp og 3 kg CO2. Er der ikke tilstrækkelig
    ventilation, vil vanddampen kondensere på kolde overfl ader som vinduer og lignende.

kilde: http://www.exhausto.dk/media(2233,1030)/Tillaeg_om_ATEX-direktivet

der er ydermer et problem med at du påtænker at der kun skal være varme engang i mellem det i sig selv udgør en risiko for fugt problemer.

• #10   30. sep 2009 Jeg må slutte mig til dem der anbefaler IKKE at bruge gasovn, jeg ved at det kan virke som en stor udgift, men jeg har lige købt en varmepumpe til mit værksted på 45m2, jeg gav 2500 kr for den, en af dem man selv kan slutte til, når den kører max bruger den 1,2 kw/t men pruducere 3,8 kw varme, den affugter og kan bruges som aircondition også, så måske du skulle spare lidt mere på isoleringen finde den brugt, og købe dig en varme pumpe istedet for, den kan også indstilles til at holde en konstant temperatur i dit værksted istedet for at du har det koldt, varmer meget op med fugtig luft ( gas ovn ) for så at køle med igen det giver en masse kondens du sikkert ikke er så glad for i længden, alternativt så sæt en lille brændeovn ind og fyr med gamle gratis paller eller lign til du har råd til noget bedre.

• #11   30. sep 2009 (link fjernet)
    God løsning - da den både varmer op og ventilerer.

• #12   30. sep 2009 tak for dvs råd:-)

men nu snakker vi et skur hvor der måske kun er 20 m2

og det er et lejet hus jeg bor i.
    så vil ikke ofre de store penge på det.

Kommentér på:
Isolering til overs.

Annonce