4.364 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
15 Svar
Ridset i vaskehal Ridset i vaskehal
Hej.
Vi fik en ny A4 for 3 måneder siden. Indtil nu har jeg selv vasket den. I går vandt dovenskaben og jeg kørte i vaskehal hos Statoil.
Problemet er så at den er gennemridset.
Det er ikke dybe ridser, men det er helt tydeligt at der har kørt noget roterende hen over lakken. Det er jeg sgu mildest talt træt af...
Er der nogen af jer der har prøvet det samme og klaget over det og hvordan har udfaldet været?
0 synes godt om
mar 2007
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 8
Det er sku træls, men sådan er det når dovenskaben vinder
jun 2008
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 3 Emner: 45 Svar: 574
så vi vasker bare i hånden med de flotte biler, og de knap så flotte ryger i hallen.
og min gamle polo, har jeg prøvet hvor den der køre og tørre, ramte min frontklap, så kom gode dybe ridser i. det gad de heller ikke høre på. så man er lidt på herrens mark.
men trist for dig. men mon ikke noget prof. klargørring kan polere det væk fra din Audi ?
sep 2007
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 30 Svar: 126
sep 2009
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 37
Det er godt nok surt da :S
aug 2004
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 65 Svar: 851
Så er det bare igang med slipolinen og få lakken op at stå igen.
Kan det gøres på kværnen, kan det også gøres på 11m2 bil.....æv
nov 2007
Følger: 13 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 44 Svar: 1.871
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.138
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.138
maj 2004
Følger: 87 Følgere: 89 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 3.718
aug 2004
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 65 Svar: 851
Ja selvfølgelig gør jeg det. Og jeg bliver siddende på den imens. Det er den nemmeste måde lige at få skrabet de værste fluer af læderet
jul 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 4 Svar: 58
nu hvor du er hjemme kan du intet gøre da du jo kunne have lavet dem selv.
derfor man husker at melde det med det sammen :o)
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 97 Svar: 1.327
Havde FDM kommet frem til, at det var vaskehallens skyld, ville de betale. De kom dog frem til, at det ikke kunne stamme derfra, og derfor fik vi ingenting, hvilket var fair nok, da det hele fra starten var sådan noget: "Det var da en underlig ridse. Jeg synes ikke engang, jeg har holdt nogen steder, hvor folk har holdt ved siden af for nylig. Det eneste, jeg kan komme i tanker om, er at jeg var i vaskehal i går."
Anyway, vi syntes det var 500 kr. værd at få undersøgt, så det gjorde vi, men FDM sagde altså, at det på ingen måde kunne være fra vaskehallen. Vi fandt aldrig ud af, hvor ridsen var kommet fra.
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 97 Svar: 1.327
Det gør de ikke, for de vil gerne beholde deres kunder. Du kører bare til hallen, når du opdager det, og så er de meget fair. (Det var de i hvert fald i vores tilfælde, og det viste sig endda, at vi tog fejl.)
jul 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 4 Svar: 58
1 mdr før
var så i truckvask på fabriksparken i Glostrup Hydrotanken
ja den ødelage vindowsviskerne dem fik jeg nogle nye af, men den ridsede begge sider og det var ikke deres vaskemaskine for den kunne ikke trykke så hårdt
mig og en ven sad i bilen og det lyd som om den var ved at skære bilen op
men ejeren nægtede og fik ikke lavet det..
sep 2007
Følger: 5 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 56
(link fjernet)
Ridset i vaskehal