4.364 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Ridset i vaskehal Ridset i vaskehal

Hej.

Vi fik en ny A4 for 3 måneder siden. Indtil nu har jeg selv vasket den. I går vandt dovenskaben og jeg kørte i vaskehal hos Statoil.
Problemet er så at den er gennemridset.
Det er ikke dybe ridser, men det er helt tydeligt at der har kørt noget roterende hen over lakken. Det er jeg sgu mildest talt træt af...

Er der nogen af jer der har prøvet det samme og klaget over det og hvordan har udfaldet været?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • montering af induktionskogeplade 1.000 kr.
  • Elektriker 760 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ridset i vaskehal
  • Rene D
    Rene D Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 8
    #1   18. okt 2009 Desværre intet at gøre ved det. Der står på døren at det er under egen ansvar.

Det er sku træls, men sådan er det når dovenskaben vinder smiley

• #2   18. okt 2009 That's life fik min ven at vide med hans nye flotte Mercedes smiley
    så vi vasker bare i hånden med de flotte biler, og de knap så flotte ryger i hallen.
    og min gamle polo, har jeg prøvet hvor den der køre og tørre, ramte min frontklap, så kom gode dybe ridser i. det gad de heller ikke høre på. så man er lidt på herrens mark.

men trist for dig. men mon ikke noget prof. klargørring kan polere det væk fra din Audi ?

• #3   18. okt 2009 det kan være det er de roterende børster i vaskehallen...

• #4   18. okt 2009 Derfor tager min onkel ikke sin Ferrari i vaskehal :o) hehe...

Det er godt nok surt da :S

• #5   18. okt 2009 All right.
    Så er det bare igang med slipolinen og få lakken op at stå igen.
    Kan det gøres på kværnen, kan det også gøres på 11m2 bil.....æv

• #6   18. okt 2009 Man kan vist nok gå til fdm med den og få dem til at teste om det er skade pga vaskehallen, men det koster vist lidt. Er det ikke hallen´s skyld, betaler du. Er du uden skyld betaler tanken.

• #7   18. okt 2009 De kan poleres væk. De sidder i klarlakken. Polermaskine fra t Hansen og igang med en let lakrens, sået de væk. De overfladiske ridser kommer når man bruger vaskehal

• #8   18. okt 2009 De kan poleres væk. De sidder i klarlakken. Polermaskine fra t Hansen og igang med en let lakrens, sået de væk. De overfladiske ridser kommer når man bruger vaskehal

• #10   18. okt 2009 sådan er det hvis man hellere vil polere end vaske smiley Der findes ingen nem vej til de gode løsninger....

• #11   18. okt 2009 Henrik (Aalborg) S
    Ja selvfølgelig gør jeg det. Og jeg bliver siddende på den imens. Det er den nemmeste måde lige at få skrabet de værste fluer af læderet smiley

• #14   19. okt 2009 man skal se det med det samme og gå ind i butikken og få dem ud og se det ..

nu hvor du er hjemme kan du intet gøre da du jo kunne have lavet dem selv.

derfor man husker at melde det med det sammen :o)

• #15   19. okt 2009 Det passer ikke. Min far havde fået en mærkelig ridse langs siden af sin bil. Vi tog tilbage til vaskehallen et par dage efter, og snakkede med dem. De gik videre med det gennem FDM, hvilket kostede det gebyr Jesper S nævner.

Havde FDM kommet frem til, at det var vaskehallens skyld, ville de betale. De kom dog frem til, at det ikke kunne stamme derfra, og derfor fik vi ingenting, hvilket var fair nok, da det hele fra starten var sådan noget: "Det var da en underlig ridse. Jeg synes ikke engang, jeg har holdt nogen steder, hvor folk har holdt ved siden af for nylig. Det eneste, jeg kan komme i tanker om, er at jeg var i vaskehal i går."

Anyway, vi syntes det var 500 kr. værd at få undersøgt, så det gjorde vi, men FDM sagde altså, at det på ingen måde kunne være fra vaskehallen. Vi fandt aldrig ud af, hvor ridsen var kommet fra.

• #16   19. okt 2009 Og WILD BULL, hvis det var sådan, så kan dem i butikken jo også bare sige: "Den var her nok allerede, da du kom. Den må stamme fra en anden vaskehal." Vi ser jo jævnligt på Station 2 hvor ringe kvaliteten er af tankstationernes videoovervågning.

Det gør de ikke, for de vil gerne beholde deres kunder. Du kører bare til hallen, når du opdager det, og så er de meget fair. (Det var de i hvert fald i vores tilfælde, og det viste sig endda, at vi tog fejl.)

• #17   19. okt 2009 Snetyven ja måske men det er ikke alle dersværre jeg har haft en fiat ducato og den var lige blevet malet bag i forneden p.g.a. en truck havde ødelagt kandtlisten og de havde så lige givet den en gang maling på den ene side hvor den var ridset
    1 mdr før

var så i truckvask på fabriksparken i Glostrup Hydrotanken

ja den ødelage vindowsviskerne dem fik jeg nogle nye af, men den ridsede begge sider og det var ikke deres vaskemaskine for den kunne ikke trykke så hårdt

mig og en ven sad i bilen og det lyd som om den var ved at skære bilen op

men ejeren nægtede og fik ikke lavet det..

• #19   19. okt 2009 Der er en ret ny artikel fra FDM om netop det problem:
    (link fjernet)

Kommentér på:
Ridset i vaskehal

Annonce