993 visninger
|
Oprettet:
Den vildeste film jeg har set {{forumTopicSubject}}
Kan godt være der er masser af disse sindsyge tråde, men den her slår alligevel alt jeg har hidtil har set.
Rutine, dygtighed, en voldsomt hurtig mc og en god portion manglen på respekt for at dø.. Men vildt er det. Enjoy
http://www.youtube.com/watch?v=W1Y4kcpm6nM&feature=PlayList&p=2A888D7D4F3506C8&index=12&playnext=2&playnext_from=PL
aug 2008
Følger: 5 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 23 Svar: 412
aug 2004
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 65 Svar: 847
Dette der er ikke at køre efter forholdene.
Men det er da imponerende.
aug 2004
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 65 Svar: 847
Jeg skrev lige at, man skulle køre efter forholdene. Hvor stærkt jeg har kørt UDEN at overhale nogen, mener jeg oprigtigt er en helt anden snak.
Så synes faktisk ikke jeg er dobbeltmoralsk.
Men ja, jeg kan godt lide det går stærkt, men vil også gerne hjem i hel tilstand igen.
maj 2006
Følger: 80 Følgere: 75 MC-er: 7 Emner: 59 Svar: 2.974
Skie vær med, om han ryger omkring og skader sig selv.. Men hvis skaden sker, og han boller en anden trafikant... Hmm..
/Rass
aug 2009
Følger: 12 Følgere: 13 MC-er: 3 Emner: 31 Svar: 332
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
jan 2005
Følger: 46 Følgere: 35 MC-er: 4 Emner: 63 Svar: 2.026
Men at han kan køre og manøvrere en kraftfuld og hurtig mc er der ingen, som kan drage i tvivl.
jun 2008
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 116
Var en billist trukket ud foran ham og han var blevet slået ihjel havde der været en satans ballade her i forum over hvor lidt hensyn billisterne tager til MC.
okt 2008
Følger: 16 Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 17 Svar: 424
Den vildeste film jeg har set