Sende en defekt Xbox til rep??? Sende en defekt Xbox til rep???
Hejsa
Er der nogen der har prøvet at sende deres Xbox 360 til reparation??
Min melder hele tiden "open tray", og vil slet ikke afspille nogen spil, nye som gamle... Jeg kontaktede Xbox support, og da den ikke engang er et år gammel skulle jeg sende den til rep. Fint nok, jeg går ind på xbox.com og udfylder en reparations blanket, hvor der står at jeg vil modtage en mail med en forsendelses label.
Jeg modtager også en mail fra dem, men som pludselig beskriver 3 forskellige forsendelses metoder.
Disse 3 metoder...
1 : Modtager label via mail samt info om hvordan man sender den, skulle gerne komme indefor 24 timer.
2 : Mand fra UPS kommer og afhenter pakken, han har label med.
3 : Der kommer en papkasse med label, som man så selv sender afsted.
Nu til mit spørgsmål. Da jeg udfyldte blanketten inde på deres hjemmeside, stod der kun noget om at man fik en mail med en blanket... Hvorfor er der så tale om andre muligheder, eller er det noget jeg kan vælge når jeg får mailen med den der pakke label???
Skal man selv finde et UPS kontor, eller hvordan foregår det???
Hvor hurtigt plejer man at modtage mail nr 2, altså den med pakke label samt beskrivelse af hvad man gør med den. Ved godt at de skriver indefor 24 timer, men hvornår fik i mailen????
Håber nogen har prøvet det og kan besvare mine spørgsmål
Mvh
Gert
jul 2007
Følger: 2 MC-er: 2 Emner: 27 Svar: 28
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 6 MC-er: 3 Emner: 51 Svar: 205
nov 2006
Følger: 50 Følgere: 48 MC-er: 4 Emner: 385 Svar: 3.374
Gik der lang tid før i fik den mail med det der Label, jeg har stadig ikke modtaget den, men der selvfølgelig heller ikke gået 24 timer, og man får den sikkert kun i deres åbningstid som er til kl 17.00, da det jo nok ikke bare er en standard maskine skrevet mail???
apr 2007
Følger: 5 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 21 Svar: 195
apr 2007
Følger: 27 Følgere: 26 MC-er: 1 Emner: 69 Svar: 221
Der gik ca 1½døgn før jeg fik min label til ups. Min xbox var væk i 11dage, fra den da UPS tog den, til jeg havde den igen
Håber det hjalp
maj 2006
Følger: 18 Følgere: 765 MC-er: 20 Emner: 287 Svar: 1.844
De tre muligheder studsede jeg også over, men regnede med at man bare kunne nøjes med at klistre en label på og sende den med UPS.
Desuden skriver de også om at man skulle lægge en handelsfaktura ved, men det er jo så hvis den skal sendes udenfor EU.
Jeg savner sgu dyret
apr 2007
sep 2004
Følger: 2 Følgere: 35 MC-er: 3 Emner: 53 Svar: 319
nov 2006
Har aftalt med UPS at de afhenter den på fredag da min kæreste er hjemme der, så må vi håbe at der ikke går alt for lang tid, men okay... spiller ikke så tit, men derfor skal den jo stadig virke når jeg lige har lyst til at tæve nogen i Fight Night ;-D
Jeg kunne se at den skal sendes til Frankfurt i Tyskland, så tænkte på om jeg skal vedlægge en seddel på engelsk eller tysk hvor der står hvad der er galt med den... Skrev det godt nok på xbox.com da jeg udfyldte reparations blanketten, men der skrev jeg det jo på dansk... men det kan være at der er nogen der oversætter det for dem i frankfurt!!!
Vedlagde i ellers noget... Jeg har printet den der label ud og klistret den på en papkasse, i kassen har jeg selvfølgelig min Xbox, godt beskyttet af plastik, og så har jeg taget harddisken af da man skulle det. Men sendte i en kopi af bonen med eller en beskivelse af hvad den fejler, eller har de de informationer via hjemmesiden???
nov 2006
apr 2007
nov 2006
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 51 Svar: 1.633
Fik mailen med label inde for et par timer, og 3 timer efter jeg havde meldt fejlen på xbox.com, blev kassen hentet.
Det er midt i julen sidste år, men blev sendt 18. dec, og var tilbage 29. dec med en måndes gold membership som godtgørelse.
Når det nu går galt, så kunne rep. processen ikke være nemmere.
nov 2006
Indtil videre er jeg godt tilfreds, så håber jeg bare at de kan løse prblemet
Jeg havde også de 3 røde streger første gang jeg sluttede den til, men siden har jeg ikke oplevet det, tilgengæld gider den overhovedet ikke at afspille nogen spil eller dvd film.... Det er måske laseren det er galt med, men nu må vi se
sep 2004
nov 2006
sep 2004
Sende en defekt Xbox til rep???