806 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Sende en defekt Xbox til rep??? Sende en defekt Xbox til rep???

Hejsa

Er der nogen der har prøvet at sende deres Xbox 360 til reparation??

Min melder hele tiden "open tray", og vil slet ikke afspille nogen spil, nye som gamle... Jeg kontaktede Xbox support, og da den ikke engang er et år gammel skulle jeg sende den til rep. Fint nok, jeg går ind på xbox.com og udfylder en reparations blanket, hvor der står at jeg vil modtage en mail med en forsendelses label.

Jeg modtager også en mail fra dem, men som pludselig beskriver 3 forskellige forsendelses metoder.

Disse 3 metoder...

1 : Modtager label via mail samt info om hvordan man sender den, skulle gerne komme indefor 24 timer.

2 : Mand fra UPS kommer og afhenter pakken, han har label med.

3 : Der kommer en papkasse med label, som man så selv sender afsted.

Nu til mit spørgsmål. Da jeg udfyldte blanketten inde på deres hjemmeside, stod der kun noget om at man fik en mail med en blanket... Hvorfor er der så tale om andre muligheder, eller er det noget jeg kan vælge når jeg får mailen med den der pakke label???

Skal man selv finde et UPS kontor, eller hvordan foregår det???

Hvor hurtigt plejer man at modtage mail nr 2, altså den med pakke label samt beskrivelse af hvad man gør med den. Ved godt at de skriver indefor 24 timer, men hvornår fik i mailen????

Håber nogen har prøvet det og kan besvare mine spørgsmål smiley

Mvh
Gert

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 800 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sende en defekt Xbox til rep???
  • #1   27. okt 2009 Hej Gert jeg har prøvet det 2 gange nu det forgik således at jeg ringet til deres support og via telefonen udfylde de reklamations formularen og sende per mail en usp label "med sporenummer" du sætter på din xbox som du har pakket ind og ringer så til ups og aftaler afhentning på din adresse eller arbejde hva der passer dig bedst.Du ser den desværre først 3-4 uger senere

• #2   27. okt 2009 Prøv evt at kigge forbi www.xboxlife.dk der er rigtig mange der har prøvet at sende til reperation ved jeg.

• #4   27. okt 2009 Lyder super nemt, mange tak for hjælpen smiley

Gik der lang tid før i fik den mail med det der Label, jeg har stadig ikke modtaget den, men der selvfølgelig heller ikke gået 24 timer, og man får den sikkert kun i deres åbningstid som er til kl 17.00, da det jo nok ikke bare er en standard maskine skrevet mail???

• #5   27. okt 2009 Hva er en X-box?

• #6   27. okt 2009 har lige fået min tilbage for 2uger siden..

Der gik ca 1½døgn før jeg fik min label til ups. Min xbox var væk i 11dage, fra den da UPS tog den, til jeg havde den igen

Håber det hjalp

• #7   27. okt 2009 Jeg synes bare det er fedt at de har udvidet garantien fordi de selv godt ved der er et problem. Jeg fik "Red ring of Death" for en uges tid siden. Jeg fik en label efter ca. 15 minutter, pakkede xboxen og satte labelen på. Derefter fik UPS et kald og kom efter 4 timer og hentede pakken.

De tre muligheder studsede jeg også over, men regnede med at man bare kunne nøjes med at klistre en label på og sende den med UPS.
    Desuden skriver de også om at man skulle lægge en handelsfaktura ved, men det er jo så hvis den skal sendes udenfor EU.

Jeg savner sgu dyret smiley Forza 3 og operation Flashpoint skal voldspilles

• #8   27. okt 2009 havde selv lige fået fifa10 og shift imens jeg ventede på at forza3 skulle udkomme. de 11 dage var meget lange!

• #9   27. okt 2009 forza 3 er genial smiley

• #10   28. okt 2009 Havde fået den der label imorges da jeg åbnede mailen smiley

Har aftalt med UPS at de afhenter den på fredag da min kæreste er hjemme der, så må vi håbe at der ikke går alt for lang tid, men okay... spiller ikke så tit, men derfor skal den jo stadig virke når jeg lige har lyst til at tæve nogen i Fight Night ;-D

Jeg kunne se at den skal sendes til Frankfurt i Tyskland, så tænkte på om jeg skal vedlægge en seddel på engelsk eller tysk hvor der står hvad der er galt med den... Skrev det godt nok på xbox.com da jeg udfyldte reparations blanketten, men der skrev jeg det jo på dansk... men det kan være at der er nogen der oversætter det for dem i frankfurt!!!

Vedlagde i ellers noget... Jeg har printet den der label ud og klistret den på en papkasse, i kassen har jeg selvfølgelig min Xbox, godt beskyttet af plastik, og så har jeg taget harddisken af da man skulle det. Men sendte i en kopi af bonen med eller en beskivelse af hvad den fejler, eller har de de informationer via hjemmesiden???

• #11   28. okt 2009 Og tak for hjælpen gutter, det var jo faktisk forholdvis nemt da jeg lige havde fået styr på proceduren smiley

• #12   29. okt 2009 Jeg vedlagde ingenting. Fik dog en underskrift da de afhentede den. Der stod intet om hvad de havde lavet på min da jeg fik den tilbage. Men kan se det er den samme på serienummeret

• #13   30. okt 2009 Har haft snakket med dem. Det er så fordi de bare sender nogle standard links fra UPS, så der skal hverken handelsfaktura, købsbevis eller noget som helst andet med.

• #14   30. okt 2009 Jeg lagde intet med da min fik den røde dødsstjerne.

Fik mailen med label inde for et par timer, og 3 timer efter jeg havde meldt fejlen på xbox.com, blev kassen hentet.
    Det er midt i julen sidste år, men blev sendt 18. dec, og var tilbage 29. dec med en måndes gold membership som godtgørelse.

Når det nu går galt, så kunne rep. processen ikke være nemmere.

• #15   30. okt 2009 Jeg havde aftalt at den skulle afhentes mellem 12.00 og 16.00 idag, og tror de hentede den lidt over 12.00... Så super service.

Indtil videre er jeg godt tilfreds, så håber jeg bare at de kan løse prblemet smiley

Jeg havde også de 3 røde streger første gang jeg sluttede den til, men siden har jeg ikke oplevet det, tilgengæld gider den overhovedet ikke at afspille nogen spil eller dvd film.... Det er måske laseren det er galt med, men nu må vi se smiley

• #16   31. okt 2009 de der 3 røde streger i snakker om er det rundt om power knappen ? for det har min gjordt et par gange nu, men der har jeg bare kunne hive strøm stikket ud og så sat den til igen og så køre den vidre.

• #17   31. okt 2009 Ja, rundt om power knappen.

• #18   1. nov 2009 hmm ja så dør den nok snart, men hva så har jeg osse en undskyldning for at købe en elite, den gl jeg har larmer helt åndsvagt. og en af mine venner sage at de nye skullle være blevet meget bedre på det område.

Kommentér på:
Sende en defekt Xbox til rep???

Annonce