Amerikanske/Engelske serier online {{forumTopicSubject}}
Hej MCG!
For ca 14 dage siden var der en stakkel der ikke kunne nå at se et afsnit af "Glamur"/"Skadestuen" eller hvad det nu var, og efterlyste en i Odense området der kunne optage det...
Nu står jeg og har lovet mine elever, at vi skal se noget TopGear, Overhauling/Dirty Jobs eller ligende for at træne noget Engelsk, og min harddisc optager er gået kold!
Sagens kerne er den, at et lyst hoved herinde lage et link til en .com adresse, hvor alle de Amerikanske serie kunne ses online! GRATIS:)
Dog krævede det at mman havde en Amerikansk DNS-server, som jeg er sikker på man kan snyde sig rundt om...
Jeg kan ikke finde den tråd, hvor linket var i!
Kan nogle hjælpe med at finde linket/tråden og evt forklare hvad der skal til for at komme uden om, at være bosiddende i USA for at se dem?
Jeg takker på forhånd:)
Husk det er J-dag!
jul 2006
Følger: 43 Følgere: 47 MC-er: 3 Emner: 93 Svar: 2.746
Det var mig som postede det link.
Det skal dog lige siges at du IKKE kan downloade afsnit derindefra, så du skal have konstant internet adgang for at det kan lade sig gøre.
Du skal bruge et program som skjuler din dns. Dette program kan hentes her www.hotspotshield.com
Det skal så køre i baggrunden og når det gør det, kan du gå ind på www.hulu.com og se en masse fede og mindre fede serier.
Nogle af serierne kan du se alle afsnit af, mens andre kan du kun se de seneste 5-8 afsnit.
Håber det var en hjælp
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 47 Svar: 4.769
jul 2009
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 25 Svar: 578
jul 2006
Jeg logger bare på og så er det derudaf.
Du skal dog lige huske at "logge" på Hotspotshield.
Når du har installeret programmet dukker der et likke rødt skjold op nede i højre side (Ved uret). Det skal du trykke på og vælge login/logon. Så skifter den til Grøn og du kan nu bruge www.hulu.com
jul 2006
Det jeg så gjorde var at klukke IE helt ned...reconnecte hotspotshield igen og så starte IE op igen...gik ind på Hulu og vupti så virkede det.
Du skal endelig huske at lukke IE ned, for når den er åben inden du connector Hotspotshield, så kan IE muligvis omgå vpn fra hotspot
apr 2006
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 151 Svar: 1.888
www.tvduck.com
jul 2006
Prøvede lige de 2 andre links og den første havde ret dårlig billedkvalitet og den anden var et virvar af reklamer...kunne ikke få den til at vise den serie jeg valgte.
hulu er meget mere lige til
jul 2009
okt 2004
Følger: 14 Følgere: 11 MC-er: 5 Emner: 60 Svar: 308
Undskyld for jeg ikke har vendt tilbage med tak noget før!
Jeg har været helt vildt hængt op...
Det virker hos mig, og det er bare helt kanon!
Endnu engang, Mange tak!
jul 2006
jul 2009
Så er det godt at www.mininova.org altid har en backup kopi af div. serier
jul 2006
Amerikanske/Engelske serier online