2.544 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

vedr. brugt varmekanon til mc værksted vedr. brugt varmekanon til mc værksted

- Jeg har købt en Mi heat m70 varmekanon med skorsten - den var billig ikke så gammel men skal bare tages som den stod - men jeg tror den mangler en termostat - jeg kan sætte strøm på og få lys i lamper - men der sidder halvdelen af et multistik på styrepanelet mener måske det det er til termostatstyring...
Er der nogen af Jer der ved om sådan en varmekanon kan køre uden eller om man skal have sådan en på. og hvordan evt.

på forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vedr. brugt varmekanon til mc værksted
  • #2   1. nov 2009 du må jo have fat i ham du købte den af og få stumperne

• #3   1. nov 2009 du kan sætte en alm afbryder på istædet for termostaten men så køre varmekanonen konstant mens den er tændt
    mvh carsten

• #4   1. nov 2009 hvis den kun skal reguleres af en tænd/sluk elektrisk termostat, kan de købes for stortset ingen penge. solar engros har nogle til under 100kr.

• #5   1. nov 2009 Vil til at kigge lidt på den idag...

Den skal bare kunne tændes og slukkes efter behov... så man kan sætte den til inden man skal i rummene og så lukke den ned igen.

På siden er der sådan et lille hvidt stik og det er der jeg mener styring skal sidde - men kan man gøre noget med det stik for at få den igang med at varme/blæse ? eller skal hullerne i stikket aktiveres med nogle ben fra et modsat stik eller kan det "kortsluttes" på en måde - loader lige et par pics senere

• #6   1. nov 2009 du ka vel åbne den, finde ledningerne på bagsiden af stikket der tænder for varmen, og så bare sætte dem sammen.

Kommentér på:
vedr. brugt varmekanon til mc værksted

Annonce