982 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Hallooo - det"
Hallooo
Så blev Rossi squ da lige verdensmester igen Er det godt gået eller hvad? Sov godt Rolf
Så blev Rossi squ da lige verdensmester igen Er det godt gået eller hvad? Sov godt Rolf
Skrevet af: Rolf Havdrup B - 26. sep 2005
Hallooo du tabte noget .
Det får de da lige retur . :) :) mvh https://www.youtube.com/watch?v=Xbs6eMxa5ds
Det får de da lige retur . :) :) mvh https://www.youtube.com/watch?v=Xbs6eMxa5ds
Skrevet af: Busa C - 4. okt 2014
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- græsklipning 650 kr.
- Fjern hvepsebo 500 kr.
- Hækklipning 1.000 kr.
- Robotplæneklipper fejlfinding 1.030 kr.
- Rengøring af vægge og lofter ned i grundrens 3.630 kr.
- Fjerne hvepsebo under udhæng… Kan nåes fra jorden 840 kr.
feb 2008
Følger: 37 Følgere: 31 MC-er: 1 Emner: 237 Svar: 2.943
okt 2008
Følger: 16 Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 17 Svar: 424
Hallooo - det er fredag :)