700 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Hjælp til eksamen/vagtplan? Hjælp til eksamen/vagtplan?

Skal begynde på afsluttende eksamen mandag, og én af de skriftlige opgaver er at udarbejde en vagtplan. Der skulle vel ikke være en flink sjæl herinde der ved HVORDAN man gør det, og kan forklarer mig det?

Vagtplanen skal udarbejdes for en sundhedsklinik/ wellnes center - og i Excel smiley

Jeg har forsøgt at lave en ud fra fri fantasi og gættet mig frem, så den er nok helt forkert ;oP

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.
  • Tage ned en lampe i taget 335 kr.
  • Havemand til ukrudsrydning i indkørsel 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til eksamen/vagtplan?
  • #1   28. nov 2009 Der er jo mange faktorer som spiller ind; hvor mange vagter er der? Hvolr mange ansatte er der? Hvor lange er vagterne osv?

Jeg kan sagtens hjælpe dig. Smid en pm, så kan du evt. få min msn hvis du har behov for hjælp. Jeg har lavet en "elektronisk" vagtplan som projekt engang på HTX smiley

• #2   28. nov 2009 Jens Heshe S - Det lyder rigtig godt, men desværre har jeg ikke msn ;-(

Vagtplanen jeg selv sad og puslede med, lavede jeg som en 14 dags vagtplan og der var oprettet 14 ansatte med 8 timers vagter - og med 9 mødetider i døgnet á 8 timer af gangen - og jeg forsøgte at tænke hen i sygehus, med døgnbemanding ... men det er noget besværligt noget, for så er der weekend fordeling, og søn-og hellig dage, sygedage - afspadsering :oP

• #3   28. nov 2009 Jeg arbejder et sted hvor vi har folk på arbejde 24/7/365, vi arbejder først og fremmest med en "grundtørn" (en model, eller fiktiv vagtplan) den bliver så tilpasset de enkelte måneder.

Det er faktisk ikke så nemt som man tror at lave en ordentlig vagtplan

• #4   28. nov 2009 Robert A - Ved du hvordan den ser ud?
    Og du har fuldstændig ret, det er svært, specielt fordi jeg intet kender til det. Der er ikke noget at sige til at arbejdsmarkedet belønner folk der kan udarbejde gode vagtplaner med lidt højere løn smiley

• #5   28. nov 2009 Jeg er HR-konsulent og arbejder til daglig i DK's største convience-kæde og udarbejder bl.a.vagtplaner til vores 99 butikker.

Jeg kan evt. hjælpe med udarbejde den vagtplan men jeg skal bruge tidspunkterne for møde/slut tid på vagterne. Går ud fra at alle medarbejdere er ansat på fuldtid og at det ikke er på nogen helt vanvittig overenskomst. Jeg kan lægge de oplysninger ind i vores system til udregning af normtid, fridage, AF-dage etc.

Smid mig evt. en PB med oplysninger

• #6   28. nov 2009 Leif H - Det er godt nok pænt af dig smiley
    Fagforeningen er HK -
    ...men jeg får først opgaven på mandag, er det ok at jeg sender de oplysninger til den tid?
    Synes også at når du nu er så venlig, så kunne det være rart at du fik de præcise oplysninger (og jeg kunne medbringe den til den skriftelige eksamen) ;-))

• #7   28. nov 2009 Det er fint med mig, du sender bare oplysningerne når du har dem. Hvornår skal du til eksamen, jeg skal lige have et par timer til opgaven og lidt tid til at skrive en redegørelse med mening (-:

Jeg har sendt dig en PB med min mail.

• #8   28. nov 2009 hvorfor sender jens ikke bare en fil i en mail ?

• #9   28. nov 2009 Leif H - Tusind-tusind tak, det er da helt vildt at du orker det smiley

Ps. Biker Sanne, hvis du læser med her, så please ikke nævn noget om dette lille stunt ;oP

• #10   28. nov 2009 Jacob DUCATI SPS 916 J - .....og du spørger? ;0)

• #11   28. nov 2009 Jacob: Det vagtskema, jeg lavede, var elektronisk, skrevet i php og mysql , så det er ikke lige til at "sende". Jeg havde engang filerne, men de ligger et eller andet sted, enten på min computer eller på min server. Men det er ikke bare til at sende, da det ikke er lavet i et excel ark. Det bagved-liggende tanke-system er selvfølgelig det samme, men det er "sproget" ikke smiley

Jeg kan huske, da jeg i sin tid lavede det (det var tilbage i 2006), at jeg tænkte i "point". Og hver medarbejder skulle så have ca. lige mange point, og en vagt var så 1 point værd, mens andre måske var 3 point værd (weekendvagter etc.)... Jeg kan ikke lige huske hvad fidusen var, men den var sikkert god dengang smiley

• #12   29. nov 2009 Jens Heshe S - Ja den var sikkert god smiley Pointsystemet lyder smart ;o)

Du skal have tak for tilbuddet med at hjælpe, men Leif H har tilbudt sin hjælp, lækkert nok smiley

• #13   29. nov 2009 Var det ikke meningen at du selv skulle lave det?

Det lyder som afskrivning i mine ører! smiley

• #14   29. nov 2009 HE HE det her lugter lidt for meget af SNYD.........

ville foreslå at du søgte en der kunne sætte dig ind i hvordan man sammensætter tingende istedetfor. og så lærte at lave det selv....
    Hvad vil du gøre efterfølgende.... det er jo ikke altid mor er der til at hjælpe ......

• #15   29. nov 2009 Heine D / kenneth H - He he, jeg kan ikke se det er forkert at efterlyse lidt hjælp her på forummet (at der så kom en meget flot tilbud, er vel bare min lykkedag ;-D ... det gør I andre da også så tit ;-)))
    ...og I andre er vel stadig seriøse mc'ister, selvom I ikke kan finde ud af alt på mc'en eller?

- Denne omskoling skal jeg IKKE leve af, blot gennemføre ;-))
    Min moral? ...den fejler ikke spor ;oP

• #16   29. nov 2009 kenneth H -"ville foreslå at du søgte en der kunne sætte dig ind i hvordan man sammensætter tingende istedetfor. og så lærte at lave det selv...."

Det var jo også det jeg søgte først smiley

Kommentér på:
Hjælp til eksamen/vagtplan?

Annonce