1.101 visninger
|
Oprettet:
Pakke pr. efterkrav? {{forumTopicSubject}}
Kan man ikke sende en pakke pr. efterkrav længere? Synes ikke jeg kan finde det på post dk's hjemmeside..
okt 2006
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 167 Svar: 3.613
apr 2009
Følger: 8 Følgere: 6 MC-er: 4 Emner: 18 Svar: 497
maj 2008
Følger: 22 Følgere: 51 MC-er: 1 Emner: 87 Svar: 504
feb 2007
Følger: 15 Følgere: 16 MC-er: 4 Emner: 81 Svar: 903
okt 2007
Følger: 17 Følgere: 14 MC-er: 1 Emner: 60 Svar: 582
Hehe
Men for ikke at være total ligegyldig kommentar, så kan jeg da lige tilføje, at du istedet kan sende den som rekommanderet, så vil du jo altid have bevis for at han har modtaget din pakke, og dermed også købt varen
Det nemmeste er selvfølgelig hvis han vil betale forud
feb 2007
Følger: 15 Følgere: 16 MC-er: 4 Emner: 81 Svar: 903
Ja det kan man selvfølgelig, men det andet var bare noget nemmere for begge parter.
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 373 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.633
Pakke pr. efterkrav?