{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Okay, nu går det for vidt
  • #1   12. dec 2009 Der er da vist nogen forældre, der skal involveres - ret alvorligt og temmelig omgående. Det kan simpelthen ikke være noget skolevæsenet skal løse - hvad sker der lige mand??????

• #2   12. dec 2009 damn!!!....

• #3   12. dec 2009 Vil da også sige det er forældrene der har fejlet. Sådan nogen unge purke forstår ikke alvoren i deres handling. Og ærligt tror jeg egentlig også det var noget jeg kunne finde på da jeg var i den alder i et øjeblik af kådhed og for at skulle vise sig selv frem overfor klassekammerater. Og ja ved udemærket godt jeg hentyder til mine forældre fejlede da jeg var så ung. Men en god snak om alvoren både med knægtene og forældrene så er den sag ude af verden. Ingen grund til at puste det op i medierne..

• #4   12. dec 2009 ReneJ:

Jeg tror fakkertalt du i nogle af tilfældene har ret, men nok ikke i alle.

Forestil dig at en eller anden kom til dig og sagde, at din knægt havde gjort noget helt vildt, men at knægte sagde noget andet. De første gange ville din loyalitet som far (forhåbentlig) tvinge dig til at tro på din knægt.

Der skulle nok gribes ret alvorligt fat i dig, for at revidere den førstehåndsopfattelse - man så ma man jo bare gribe ordentlig af i dig:-)

• #5   12. dec 2009 De må jo have fået ideen et eller andet sted fra..... Et bud kunne være, at når nu vi tillader blod terror og mordbrand at være en del af den alm. underholdning. Ja så kræver det et alvorligt stykke arbejde at lære børnene hvad der er ok og hvad der ikke er......

Udviklingen har simpelthen overhalet de fleste menneskers evne til at omstille sig til de nye krav.... Det kræver langt mere at opdrage et barn i vore dage end det gjorde for 40 år siden, og det bliver sværere endnu fremover....

• #6   12. dec 2009 Deri har du fuldstændig ret, Keyser Nielze !!!

• #7   12. dec 2009 Jo Rene.....Det kommer nemlig bag på folk......
    Prøv et se hvor meget tid børn bruger(for lov til at bruge) på medier fyldt med grimt og vulgært sprog (radio, tv, musik og spil) plus den tid der bruges på forherligelsen af sex, vold og mord i samme medier......
    Hvor meget tid tror du så at gennemsnitsfamilien bruger på at sørge for en gennemgående instruktion og hjælp til kildesortering hos samme børn hver dag..... Jeg føler mig ihvertfald overbevist at der ikke bruges nær den samme tid på det sidste....

Der er jo nærmest tale om en krig der er umulig at vinde...... Men vi har jo i fællesskab valgt at det er den retning vores samfund skal bevæge sig i. Derfor skal der også fra samfundets side støttes kraftigt op om de der ikke er opgaven voksen...... Dette koster selvfølgelig dyrt, men det følger med, og er vel iøvrigt også rimeligt nok....

Kommentér på:
Okay, nu går det for vidt

Annonce