509 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Gratis software til Nokia - hvor Gratis software til Nokia - hvor

Hej.

Jeg overvejer en Nokia 5800 meget, men søger en side hvor man kan downloade gratis software (freeware og trial-ware spil mv.) tl sådan en telefon.

Den kører med Symbian S60 version 5, og jeg har derfor været inde og prøve at finde nogle gode sider, men efter at have kæmpet W32.fraudtool, W32.backdoor.ich og 12 andre ubehagelige overraskelser ned på min computer - bare efter at have kigget på de første 4 sider som dukker op på google (ikke downloadet noget - blot været inde på forsiden), er jeg ligesom blevet træt at at gå ind og kigge på på ellers tilsynelandende rimeligt kendte sider, og de er endda ikke karakteriseret som værende sider med trusler.

Så hvis der er noger derude som kender til nogle gode sider, hvor man kan hente gratis applikationer og spil mv. til sådan en Symbian-telefon, så hører jeg gerne om det. Man kan jo hente en masse gratis software til min Ericsson (som Java-format), og der findes også en masse gratis ting til Android-telefoner... der må da være noget tilsvarende til Symbian-telefoner???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ukrudt 800 kr.
  • Græsslåning 800 kr.
  • Wc + armatur installation 1.500 kr.
  • Samle et skrivebord 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Græsslåning maskine skal medbringes 675 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gratis software til Nokia - hvor
Kommentér på:
Gratis software til Nokia - hvor

Annonce