1.094 visninger
|
Oprettet:
cross {{forumTopicSubject}}
hey er der nogen der kender nogen gode steder hvor man kan køre lidt på crosser??skal være på sjælland.er jo ik medlem af nogen bane.og kender ik nogen der har en mark.så et sted hvor man kan køre i fred???
okt 2007
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 3 Emner: 6 Svar: 52
godt sted at starte
jun 2006
Følger: 2 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 19 Svar: 101
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
maskinen står vist derude endnu !
jun 2006
Følger: 2 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 19 Svar: 101
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
øjeblik
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2009/12/14/133012.htm
jun 2006
Følger: 2 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 19 Svar: 101
apr 2007
Følger: 14 Følgere: 12 MC-er: 5 Emner: 15 Svar: 360
der kan du finde de fleste baner i DK.
cross