{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  På 2 hjul i snevejr...
  • #1   17. dec 2009 Kørte selv hele sidste år, også i vejr som dette. Kan man hvis man køre forsigtigt, og kan finde ud af at køre.
    Dog forlangt på Job iår så vinterbil er dog inkøbt. Men savner enligt lidt de sjove skøjteture. Er faktisk sjovt.

• #2   17. dec 2009 Jeg vil gætte på at han var på vej hjem fra arbejde eller ude og købe julegaver ?

• #3   17. dec 2009 Livet er jo kun så kedeligt som ens omgivelser og én selv gør dem til smiley

Af nød og (stædighed) kørte jeg selv 2 år på mc scooter, uanset hvordan vejret var, - jeg sad behageligt, den var frisk i optrækket, skide økonomisk... og jeg fik tilmed en masse erfaring.

Men mit bud var nok han var ude og lege.... lidt... Det er der trodsalt andre end offrødderne der også godt kan finde på...

• #5   18. dec 2009 når ja manden har måske råd til bil.
    kørte selv kbh-næstved i over et år før jeg fik bil
    og sidste år kørte en af pigerne på job på nimbusen det er først her i efteråret hun har fået bil
    så hvis det er eneste mulighed man har bider man tænderne sammen og gør det.

• #6   18. dec 2009 Jeg har kørt to vintersæsoner i mine unge dage.. den ene var ovenikøbet som værnepligtig ordonnans, der skulle der køres uanset vejret.

Det er skide koldt, men kan lade sig gøre. Jeg glemmer dog aldrig en øvelse jeg var på af en uges varighed, hvor jeg ikke var indenfor på noget tidspunkt og hvor temperaturen ikke kom over -5 grader. :o/

• #7   18. dec 2009 har hørt om mc.kurer der køre op til 500 km om dagen op spørg ikke til vejret men til priserne ,,,,! det er kun beklædning der sætter begrændsning.
    hvis man kan stå på ski ,kan man også ta til østrig på en dominator650,iført ski dragt via amsterdam (røgelses-pinde) eneste modifikation :extra sokker,og hansker,som blev brugt til brystværn,og ombyttet hvis nødventigt, blev tilbudt mange kørelejligheder på div.tankstop af lastvogns chaufører,der troede jeg var sindsyg og jeg sagde at det var kronisk,så det var ok. kunne godt finde på det igen på buellen men ville ikke køre alene ,så hvis der er nogen der er friske på en spændene tur kunne vi samle en flok, jeg kender en sød hotelpige ,der har et lille men fint hotel i Badgestein ,der er fuldpension og extra opmærksonhed når man kommer på mc. send pm.

• #8   18. dec 2009 Vi er alle forskellige, jeg er mest til 25 grader, varm asfalt og en is på molen men sådan er der jo så meget...

• #9   18. dec 2009 Kørte i skole i forgårs, det var squ for glat, men det var skide skægt, bare ikke når der er en eller anden forpulet bilist der lægger helt oppe i røven på en, samtidig med at man er helt skiløjet af koncentration for at holde balancen. Men sådan en GS 750 er squ også noget af et skrummel i det her vejer, specielt når man har min størrelse.
    Var også ude at køre i snestorm her den anden dag, der måtte jeg samle den op et par gange, men der var næsten heller ikke til at stå stille i blæsten så glat var der. Men hvis man bare kan holde hjulene i gang, så er der ingen problemer, det er mere hvis man blokere og der ikke er nok friktion til at hjulene kan komme rundt igen, så er man fucked.

• #10   18. dec 2009 Skal på motorkontoret om lidt - det foregår naturligvis på XT'eren. Ses derude smiley

• #11   18. dec 2009 Robert A - dit heldige asen -jeg ville også have været ind og køre som ordonnans, men blev kasseret smiley

Havde jeg råd kørte jeg mc hele året

• #12   18. dec 2009 Jeg kører på arbejde på en Geely om vinteren uanset vejret. 14 km. hver vej. Det det har jeg gjort nu gennem 15 år. Selvfølgelig ikke kun på Geely, men også på flere andre modeller. Kun 2 gange har jeg kørt i bil grundet vejret. Og da var der kraftig isslag.
    Og 2 gange er jeg væltet. Den ene gang var 2 meter uden for garageporten. smiley
    Den anden gang ramte jeg nogle store sneklumper tabt fra en bil. Det skete ved lav fart og gav kun et bøjet spejl.
    Så når man bare afsætter god tid og indretter farten efter forholdene, så kan det som regel køres uden de helt store problemer.
    Helt vigtigt er det dog, at man har en cykel hvorfra man nemt kan nå jorden med begge ben og brugen dem som ski. Eller kald det en slags støttehjul.

Kommentér på:
På 2 hjul i snevejr...

Annonce