{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Samsung plasma, billigst hvor?
  • #1   25. dec 2009 Hej Jens.
    Jeg ved ikke som meget om, hvor man kan få billige samsung plasma, men du kunne jo også overveje at opgradere til enten et panasonic, eller se om du kan få fat på et af de sidste pioneer plasma skræme. Sparshop.dk har begge dele, til en ret god pris, dog lige pånær pioneet som selvfælgelig koster kassen smiley

    Held og lykke med jagten.


  • #2   25. dec 2009 http://www.fleggaardshop.dk/pi/Samsung_PS_50B430_14306_699.aspx

    Her er der et fint et.. har det selv og er meget glad for det..


  • #3   25. dec 2009 Har kigget på panasonic hos av connection, det er altså top- $ de pana'er næsten på B&O nieveau. Har tidligere haft LG....kan slet ikke måle sig med panasonic.

  • #4   25. dec 2009 Peter j: Det var sådan et det blev stjålet. Var virkelig glad for det, men serie 5 og op efter har 1080 hd.
    Syntes faktisk Samsung er dem der gør det bedst og kunne jo være der sad en ansat i elgiganten eller et andet elektronik varehus der vidste at det er på bud i uge 2.....
    Hader at pakke en ny dyr ting ud og så se det billigere ugen efter...


  • #5   25. dec 2009 Har LED og syntes det har mere rene farver... Serie 8 ... Prøv det

  • #6   25. dec 2009 har selv samsung plasma, men må også indrømme at de nye samsung led skærme er super.....

  • #7   25. dec 2009 samsung har længe været kendt for at lave nogle af verdens bedste fladskærme...så hold du dig til dem

  • #8   25. dec 2009 Ingen tvivl om at Pioneer og Panasonic går under "reference skærme". Deres force er suveræn out-of-the-box kalibrering, dyb sort og rene farver. MEN, de lider begge sindsygt meget af "retension" som er en mild form for burn-in. Det gør de fleste plasmaer dog, men lige præcis de 2 mærker, mener jeg er lidt slemme til det. Det ødelægger dog intet, da det kan white-washes væk i løbet af 2 min.

    Samsungs plasmaer er faktisk overraskende gode, men de har svært ved at få god status, da mange sidder med "pioneer/panasonic" øjne og bare ikke vil have at noget næsten er lige så godt og til 70% af prisen. Jeg har selv været en af de mennesker og har selv ejet nogle af de bedste skærme der har været på markedet. Men efterhånden går det op for en, af forskellen nu om dage, faktisk er ret lille. Det store forspring som de 2 havde er godt nok blevet småt.

    Nu sværger jeg til Samsungs LED serie. Eneste minus ved dem er mild clouding, som dog ikke er i en grad, som er irriterende eller lign. Ellers er der kun rosende ord med på vejen til dem, specielt deres ultra lave strømforbrug, som jeg efterhånden finder mere vigtigere end, om skærmen har fået 90% i karakter eller 100%. De sidste 10% er kun synlige for minoritetsgrupper. Desuden så er det også det absolutte eneste TV, jeg har stødt på, som direkte undersøtter harddisk tilslutning eller via nettet, med afspilning af alle gængse formater (divx, xvid, ogg, mp2, mp3, mp4, wmv, mkv osv osv) og også i fuld hd smiley

    Så hvis du kunne lide Samsungs Plasma'er, så overvej på en af deres LED skærme, du bliver positivt overrasket og ikke mindst på el-regningen. Mit eget 46" er kalibreret efter bedste evne og har et gennemsnitsforbrug på ca. 90watt mod de 350watt på Pioneer 50".


  • #9   26. dec 2009 www.medianess.de <-- der købte jeg mit. 3 dages levering og lige til døren. Sparede 7233 kr. ift. ELgiganten og ca. 4000 kr. ift. billigste netshop i DK.

  • #10   26. dec 2009 Jeg er iøvrigt uenig med D700's synspunkt omkring retention og "burn-in".

    Her mener jeg er at Pioneer og Panasonic er foran. Samsung og især LG har stadigvæk lidt for meget retention mens pana og pio slet ikke har problemer med dette længere.

    Panasonics PX80 serie er jo netop rost for ikke at have retention.


  • #11   26. dec 2009 Med mindre LED-teknikken har gjort rigtigt meget for LCD-skærmene, så holder jeg klart på plasma som det bedste.

    Har selv et 1½ år gammelt Sony 32-W4000 og det kan ikke en gang hamle op med mine forældres 5+ år gamle Pioneer, på nær lige kontrasten.

    Jeg synes, at jeg ser det samme på alle nyere LCD også. Ved første øjekast virker det imponerende med pangfarver og fuld knald på. Men hver gang jeg kommer forbi et plasma tv (selv et af ældre dato), så er farverne bare langt mere nuancerede og dybden i billedet noget helt andet end på LCD. (også når de begge er indstillet korrekt!)


  • #12   26. dec 2009 Der ER sket meget med LCD. Jeg var selv i samme skuffe og kunne ikke få nok Plasma ind af døren, da det jo var det bedste. Men nu har alle de store efterhånden fået deres første generationer af LED baggrundsbelysnings LCD'er på markedet og de overrasker meget. Alm. konventionelle LCD'er kan slet ikke sammenlignes med LED'erne, det står helt fast.

    Stefan: PX80 ? det er da en gammel satan og ja, det kan meget vel være at den ikke har retension problemer. Det havde min G7'er heller ikke. Men panasonics V10 og G10 har desværre ret store problemer i den retning.


  • #13   26. dec 2009 Stefan m
    Sender de til dk skal skal jeg ned midt i Tyskland efter det???


  • #14   26. dec 2009 G10 har jeg set det på, men mente ikke det var i stort omfang. V10 har jeg ellers læst mig til får ros for at klare retention godt.

    Der kan iøvrigt læses mere på

    www.recordere.dk
    www.avforums.com


  • #15   26. dec 2009 Stefan
    Hvad gav du for levering til dk??


  • #16   26. dec 2009 Der er kun en 50" skærm der levere et bedre billede end Samsung PS50b855 (211w efter kalibrering) og det er pioneer KUROen(den dyre af dem) intet led/lcd levere samme høje billedkvalitet..... endnu.
    Panasonics V10 50" er dog ligeså godt som Samsung mht billedkvalitet...
    Men efter Panasonics køb af Pioneers plasmateknologi er der nok noget lækkert i vente fra dem....


  • #17   27. dec 2009 Hej Jens

    Det var 100euro.

    Og de er modregnet i den besparelse jeg opnåede.


Kommentér på:
Samsung plasma, billigst hvor?

Annonce