Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Den gamle opvaskemaskine skal udskiftes og der skal monteres en ny opvaskemaskine. 625 kr.
  • 16A Kraftstik 1.500 kr.
  • Løsne 10 skruer 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vvs/gas fyr
  • #1   26. dec 2009 alle termostatventiler er blevet "masseret"

• #2   26. dec 2009 sikker på det "kører" . jeg mener selvfølgelig kører det men er du sikker på det laver VARME hele tiden ??. Du kan se i display om der er en "flamme" til stede i venstre side .
    Er der det så laver det enten varme eller varmt vand . Dit fyr er varmtvandsprioteret og det betyder at tapper du varmt vand så er det DET den søger for at varme først op . har du varmt vand i hanen ?.

• #3   26. dec 2009 ups . flammen skal du kunne se i HØJRE side i dispaly :-).

• #4   26. dec 2009 nyt hus eller nyt brugt??? hvornår er huset bygget

• #5   26. dec 2009 der er et glas i midten af fyret hvor man kan se en bunke dyser med flammer i hele tiden. når der bliver for varmt i huset skruer jeg på et panel ved siden af fyret ned på minus1 og så slukker fyret til det er nede på 45graders fremløb og så kører det igen hele tiden, ja der er varmt vand i hanen

• #6   26. dec 2009 huset er fra 70 og fyret er fra 94 og der ligger ca 250mm iso på taget

• #7   26. dec 2009 og det panel ved siden af fyret går fra hvad til hvad??

• #8   26. dec 2009 (link fjernet)

• #9   26. dec 2009 hvordan er temperaturen i radiatorene??,
    kører fyret osse hele tiden hvis du lukker for dem??

• #10   26. dec 2009 radiatorene bliver møg varme overalt når de står på 3, men prøver at lukke for dem så må jeg se

• #11   27. dec 2009 Er dine vinduer Tætte? trækker det meget i huset? Er rørene der forsyner radiatorene (Ikke dem der sidder op/ned til dem) isoleret? mht over eller underfordeling. Det kunne jo tænkes at der er brud på isoleringen så du enten varmer verdensrummet eller jorden op.
    Hvor stort er dit hus? Kan jo osse være at din kedel er underdimensioneret...

Mvh
    Kasper Rignell

• #12   28. dec 2009 har fået af vide at det er en shuntventil eller en udeføler til noget klimastyring der ikke virker ordentligt for shuntventilen sender ikke varmt vand rundt i huset hvis den står på auto så holder det kun brugsvandet varmt og der tænder og slukker fyret, men sætter man den på man. sender fyret varmtvand rundt i huset og fyret kører hele tiden..har talt i telefon med hng og de siger at det ikke er dyrer at fyret kører hele tiden men er det rigtigt

• #13   28. dec 2009 Det skal ikke køre hele tiden,,, jeg har også gas det regulere efter ude temperaturen
    Der sider også et panel ved siden af min hvor jeg kan styre hvor varmt vandet skal være der køre rundt i radiatoren mit er 55¤
    De mu ud at kikke på det, der er noget galt hvis det køre hele tiden alså bruger gas,,,,,
    Jeg bruger ca. 230 kubik gas pr md. i denne tid hvis du vi tjekke hvor meget dit bruger,,, det er inklusiv til varmt vand
    jeg har 164m2 i 2 plan et gammelt hus og ca 20 grader inde

• #14   28. dec 2009 kom lige til at tænke ,,, jeg havde en lille mus sidste år som gnavet huld i mit kabel til føleren,,, nå den så stod på 1 alså tænd virket mit ikke satte jeg den så over til o alså manuelt så banket den meget varmt vand rundt i radiatoren over 70¤

Hvis du har en service aftale med dem så er det bare at få dem ud og kikke det er nok en del dyre at det bare køre hele tiden
    mener det er omkring 8 kr pr cm2

• #15   28. dec 2009 flemming b, jeg har ikke fået lavet en serviceaftale da jeg lige har overtaget huset, men jeg kender en elektrikker der lige må kigge det efter, super med oplysningerne omkring forbrug/priser der er lidt til samligning

Kommentér på:
vvs/gas fyr

Annonce