Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vedr. klinkegulv
  • #1   3. jan 2010 Står det ikke på fliseklæben og fugemassen hvor længe det er om at hærde???

• #2   3. jan 2010 jeg har kun lige købt klinkerne endnu, men hvad jeg lige kan finde på nettet så står der 28 dage før det er gennem hærdet.. Det er dælme lang tid uden lokum...

• #3   3. jan 2010 Når man først lægger dine klinker med fliselim, skal det helst hærde i et døgn inden man fuger det. Man kan dog også købe noget fliselim som hærder hurtigere. Bagefter skal det fuges, det er det en god ide at gå i gang med at vaske klinkerne rene cva. 10 efter man har fuget en stykke. Tag et lille stykke af vejen. Istedet for at vaske det hele på engang når du er færdig. For så kræver det masser af knofedt. Folk der er lidt mere rutineret vasker fliserne rene, umiddelbart lige efter man har påført fugen.

• #4   3. jan 2010 Ellers kig på www.alfix.dk der er produktbeskrivelser plus en forbrugs beregner, så ved du præcist hvor meget du skal købe af lim og fuge.

• #6   3. jan 2010 Super tak for det.

• #7   3. jan 2010 men pas nu på med gulvvarmen......

• #10   3. jan 2010 Jeg vil også slukke for gulvvarmen imens jeg ligger klinkerne.

• #11   3. jan 2010 Drop at bruge hurtigthærdende klæber til et helt gulv. Det bør kun bruges hvis du skifter en flise eller lign, ikke til et helt gulv. Det er også alt for dyrt at bruge kontra alm. fliseklæb:-) Og som sagt kan du fuge det allerede efter en dag eller to.
    Hvis du lægger klinkerne ovenpå de gamle, så sørg for at få alt fedtet og snavset af, inden du lægger dem.
    God fornøjelse:-)

• #12   3. jan 2010 Hvis det er glaseret fliser som du skal lægge det nye ovenpå så vil jeg råde dig til at ridse overfladen så du komme ned under glaseringen..... Fugten fra din nye fugemasse skal jo fortrænges og hvis du lukker den inde imellem et lukket glaseret lag og den nye flise vil det tage laaaaaaaang tid at tørre.....

Den nemme og meget støvende måde er at tage en vinkelsliber og så ridse det gamle gulv.....

Have fun

Kommentér på:
vedr. klinkegulv

Annonce