{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
833 visninger | Oprettet:

Soldaterjubilæum {{forumTopicSubject}}

Er der nogle af jer, der vil hjælpe mig med at finde gamle soldater, som blev indkaldt til flyvevåbnet i 1960, vi vil gerne have kontakt med så mange som muligt, vil i prøve at spørge rundt omkring jer, det må jo være personer som er omkring 66 til 72 år i dag.
giv mig et ring på 20908073.
hilsen og godt nytår fra Per

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Soldaterjubilæum
  • #1   3. jan 2010 Hvilken flyvestation? Eller snakker vi ALLE som startede i FLV? Det bliver da noget af en fest så.

• König
    König Tilmeldt:
    jun 2007

MC-er: 2 Emner: 7 Svar: 131
    #2   3. jan 2010 Prøv facebook - der er masser af grupper af tidligere hold fra Flyvevåbnet

• #3   3. jan 2010 Ring til den pågældende flyvestation ( www.flv.dk), og jeg er sikker på de med glæde vil hjælpe dig. smiley

• #4   3. jan 2010 Det gælder alle som er indkaldt til jonstrup karup og ålborg, og tråden er for at få de gamle til at lette røven og komme til jubilæet i september, så hvis i har en onkel eller far der matcher, så bed ham om at ringe, det er fint med alle jeres forslag, men de er brugt, dem vi søger, er dem der ikke vil lette røven .
    i skal altså have tak for jeres forslag og kommentarer.
    dog skal i vide at jeg allerede er ringet op af den første.
    det glædede mig meget
    Per

• #5   3. jan 2010 Lasse Hammel H
    Ja der er ingen begrænsninger de vælger selv hvilken station de vil deltage på og er der nogle som er helbredsmæssigt handicappet så vil vi prøve at løse det også vi har jo hele sommeren at forberede på
    PP

• #6   3. jan 2010 hvis i smider et tlf no ringer jeg naturligvis gerne op hvis vedkommende er indforstået med det

Kommentér på:
Soldaterjubilæum

Annonce