{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
449 visninger | Oprettet:

Optagelses gebyr {{forumTopicSubject}}

Nå nu er der kommet gebyr ved oprettelse af profil på bil scooter, RC, heste, hunde og kattegalleri. Hvornår kommer der mon gebyr på MC-galleri?. Personligt håber jeg snart der gør, så folk vil gør mere ud af deres profiler, og samtidig vil det eliminere de fleste faker.....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Optagelses gebyr
  • #1   20. mar 2006 Er personligt ikke for betaling,i mit tilfælde var jeg nok ude herfra....Desuden er der da lidt sport i at finde fakers....

• #2   20. mar 2006 det ville eliminere en del af de inaktive brugere ... meeeeeen.... de må nu tjene nok på reklamerne smiley ingen grund til at lænse os hehe

• #3   20. mar 2006 Hehe, Søren det har du ret i...

Det er jo lidt et dilemma mht. betaling. Ting koster penge at holde vedlige. Dog er gratisservicer altid mine yndlingsservicer af en eller anden grund. Det giver åbenbart ikke nok udelukkende at finansiere sitet med reklameindtægter.

Hvem ejer egentlig gallerierne? Hvad hedder firmaet? Evt. link?

/Allan

• #4   20. mar 2006 ved det ikke helt men det hører under autoatlas.dk men hvem de så ejes af?
    Hjælpeadmins: kommer der gebyr på nyopret. profiler???

• #5   20. mar 2006 Tak for indsatsen Janus - jeg glæder mig til at se, hvad vore hjælpehåndlangere smiley svarer på dit spørgsmål.

Jeg kan se, at sitet således ejes og drives af et foretagende der hedder: KaramCo ApS og har til sæde i Kbh. Mere kan jeg ikke finde pt.

De finansierer nok de Tamilske Tigre eller Hizb-ut-Tahrir med de penge de får i kassen. Man ved aldrig smiley

Mvh,

Allan

• #7   20. mar 2006 er det så kun nye MC eller er det også alle os andre som der skal betale for de MC vi har inde??

• #8   20. mar 2006 Mener det koster en flad 20 ´er at blive oprettet på de gallerier. Så det er ikke nogen Herregård. Betalingen foregår via SMS aktivering af profilen
    For min skyld ingen alarm.

Søren

• #9   20. mar 2006 Tror nok jeg ville deltage noget mere aktivt på dk.fritid.motorcykel, og mindre her, hvis jeg skulle til at betale for at være her.
    Synes i forvejen her er rigeligt med reklamer.
    Iøvrigt lidt info om motorcykelgalleri.dk:

Domænenavn: motorcykelgalleri.dk
    DNS: motorcykelgalleri.dk
    Registreret: 2003-12-09
    Status: Aktivt

Registrant:
    Bruger-id: WI470-DK
    Navn: Weblook I/s
    Adresse: Godthåbsvej 20 A,3 th
    Postnr. & by: 2000 Frederiksberg
    Land: Danmark
    Telefon: +45 38861138

Fuldmægtig:
    Bruger-id: WI471-DK
    Navn: Weblook I/s
    Att.: Ramin Karampour
    Adresse: Godthåbsvej 20 A,3 th
    Postnr. & by: 2000 Frederiksberg
    Land: Danmark
    Telefon: +45 39 16 95 59
    ----
    Og lidt info om Weblook I/S:

Weblook I/S
    Cvr-nr: 27810039
    Startdato: 01.07.2004
    Ophørsdato:
    Adresse: Godthåbsvej 20 A 3 th
    2000 Frederiksberg
    Telefon:
    Fax:
    Email:
    Branche: 722200 Udvikling af kundespecifikt software og konsulentbistand i forbindelse med software
    Virksomhedsform: 30 Interessentskab
    Kreditoplysninger:
    Antal ansatte: 0
    Reklamebeskyttelse: Dette P-nummer/CVR-nummer er reklamebeskyttet.
    P-numre for denne virksomhed:
    1009964955 (Weblook I/S)

• #10   20. mar 2006 hehe d.f.m. det må da være din joke. En flok havenisser der får ondt i røven og puster sig helt op bare fordi man slå en skid på motorvejen..... Det er i øvrigt heller ikke de eksisterende profiler der skal betales for mener jeg, kun for de nyoprettede og i øvrigt er det kun engangsbeløb

• #13   20. mar 2006 mange af dem er! har fulgt med i den gruppe i 2 år og gider det sq ikke mere........ for kedelig

• #15   20. mar 2006 Ja, men jeg tror ikke alle bmw og motoguzzi ejere var lige så glade for mig derover. Jeg tror at omgangskredsen er noget ældre og i hvertfald noget mere lovlydig derover. Gider ikke at tage diskussioner op mere derover.....

• #17   21. mar 2006 Janus,

Jeg vil give dig ret i, at dfm ikke er stedet, hvis man vil snakke wheelies, gaderæs, etc. Men jeg synes tit man kan få kvalificeret råd til mekanik mv. De gamle rotter kan også nogle tricks.
    Og så synes jeg engang imellem, at mcg kan blive lidt for meget scootergalleri. Nogle personer her på forummet skriver et nærmest ulæseligt sprog, andre opfører sig bare lidt for barnligt - det kan også være lidt trættende.

• #18   21. mar 2006 Det passer mig fint med snak om gaderace, wheelies og folk der øver sig på det. Jeg blev for et godt ord træt af at man aldrig kunne snakke sådan helt frit fra leveren uden at man skulle høre for det, og ordet ghostrider er blevet tabu smiley Igennem de to år, jeg har fulgt med på dfm. har jeg langtfra oplevet samme imødekommenhed og sammenhold som der er her. Ikke engang har jeg oplevet at der blev arrangeret en tur, og humor og pis er banlyst. Men jeg er da glad for at de har et sted at være og ikke behøver at høre på vores pubertets kævl ....

Kommentér på:
Optagelses gebyr

Annonce