{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En rigtig lortedag...
  • alex k
    alex k Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 30
    #1   20. jan 2010 er det bare mig, eller syntes andre også han overeagere lidt?

• #2   20. jan 2010 Måske lige at overreagere. MEN det er da også P.... irriterende når nogle hundeejerne ikke samler op efter hunden.

• #3   20. jan 2010 Nogen mennesker skal bare have hjælp til at huske deres daglig pille :o)

• #4   20. jan 2010 Overreagerer? Jow deeet!

• #6   20. jan 2010 Jeg har selv lige fået hund, og jeg forstår simpelthen ikke folk der ikke samler op efter deres hund. Det tager seriøst 10 sek., max! Og lufter man sin hund inde i byen er der sgu tilmed poser til fri afbenyttelse og masser af skraldespande at smide høm høm´en i bagefter. Men nogle folk må jo føle det nedværdigende at samle lort op....

• #7   20. jan 2010 Han har åbenbart fået det gale ben ud af sengen.
    Er selv hundeejer men husker altid posen (så er glorien pudset !!)
    for er selv pisse træt af at hundeejere der bare efterlader hundens shit på mit fortov.

• #8   20. jan 2010 Tror hun husker posen frem over...

• #9   20. jan 2010 Hmm...
    Han overreagere nok lige lidt rigeligt, men jeg tror nu nok det kun er for historiens skyld, hun hævder at hun ville hjem og hente en pose!
    Den var nok aldrig blevet samlet op, når hun først var gået der fra!!!!

Min farfar overværede en morsom episode en dag!
    En kvinde kom kørende på en mindre villavej, hvor hun så standsede for at lukke hunden ud og skide, midt på fortorvet! Derefter satte hun og hunden sig ind i bilen og kørte...
    Hvad kvinden ikke havde opdaget var, at ejeren af huset, hvis fortorv lige var blevet belagt med lort, faktisk stod i forhaven og luede ukrudt!
    Da han så kvinden køre, tog han sin skovl, nuppede lorten med et snuptag, og kylede den på bagruden af bilen, så den splattede helt ud!
    Kvinden stoppede IKKE!

Det er sgu i mine øjne fair nok med den handling!
    Men ligefrem at tørre den ud i hovedet på hundeejeren, det er nok lidt over stregen!

• #10   20. jan 2010 Måske lidt af samme grund folk bare ikke frit kan købe pistoler i Danmark.

Efterhånden som vi bliver kvalt i love og regler bliver mange mennesker også ude af stand til at reagere selvstændigt og rationelt når de på en eller anden måde bliver forulempet.

Man ser det sgu så tit i trafikken, og andre steder hvor det slår klik for folk fordi de ikke kan forholde sig til det der sker omkring dem.

Hvordan hænger det så lige sammen?? Jo.... Jo flere love og regler vi får trukket ned over hovedet jo mindre ansvar har vi for os selv og vores omverden og jo mindre skal vi forholde os til den. Når så folk ser noget der overskrider disse love og regler så styrter deres verden sgu sammen og de kan ikke forholde sig til den og overreager på den ene eller anden måde.

Bare lidt af min lommefilosofi omring dages samfund. smiley

• #11   20. jan 2010 Det er som med muhammedtegningerne. Teer du dig åndsvagt i det offentlige rum, støder du før eller siden på en psykopat xD

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.539
    #12   20. jan 2010 Jeg plejer at charge ca. 10,- kr. for hver lort den kære Cain Terrier dumper i folks hække og forhaver...

...og I Kina spiser man hunde!

• #13   20. jan 2010 Sørgeligt, at en voksen mand kan finde på at gøre sådan noget. Uanset omstændighederne håber jeg han bliver dømt for vold.

Nu kunne jeg godt skrive hvad der var sket med ham, hvis det var min datter han havde smurt fækalier i hovedet på, men af hensyn til retningslinjerne herinde vil jeg afstå:)

• #14   20. jan 2010 Vil ikke sige hvad jeg havde gjort ved stodderen hvis det var en fra min familie , men er helt sikker på at hans tænder nok kom i kontakt med hans egen afføring ...

• #15   20. jan 2010 Selvfølgelig skal han ikke have en pose til hendes hunds lort , men en overreaktion kan man vist rolig sige.

• #16   20. jan 2010 det har hun da godt af møjkælling

• #17   20. jan 2010 hun skulle lige hente en pose, hehe ja sikkert..

• #18   20. jan 2010 Helt uacceptabel handling af den mand...

Vi har selv haft hund i mange år, og har (næsten) altid samlet op.

Da jeg var vicevært fik jeg indført, i samarbejde med Dansk Kennel Klub, at det blev helt legalt at smide en fyldt og lukket hundepose i det nærmeste skraldestativ. Så var det slut med varme i jakkelommen om vinteren ;(

Har da både glemt pose, og også oplevet at hunden har skullet flere gange en der var poser til smiley

• #19   20. jan 2010 De kan sku bare lære at tage rigeligt med poser med. Det kan sku da ikke komme bag på dem at deres hund skal skide. Det er sku top dollar det han gjorde.

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.539
    #20   20. jan 2010 Tja...undskyld mig... Jeg kan ikke forstå alt den "fuss" over dette her?

Bevares, hvis du går med et monster af Grand D hund som dumper en kokasse på størrelse med et traktordæk... fair nok... men det kræver jo mere end en pose, og typisk lufter de deres hunde ansvarsfuldt på arealer der kan/må bruges til formålet! Men efterhånden er det sgu' blevet så pisse stilrent og klinisk at man bare brokker sig for at have noget at brokke sig over.

Hvis nogen kommer gående med en typisk hund og den skider inde i hækken eller busken foran mit hus... Ved I hvad....BROKKEHOVEDER... Så bliver lorten sgu' bare liggende... Det er ren økologi....

Damn... der findes hundelorte...og folk med lort i hovedet.... :o)

• #21   20. jan 2010 hunde lort er naturligt og hører til i naturen....i naturen.... og fortrinsvis ikke midt på stien. jeg kan ærlig talt ikke husk hvornår jeg sidst har taget en lort op efter min hund. men jeg går så også mest i skove og på enge... og hunden han skide inde midt i buskene.

• #22   20. jan 2010 Jacob r,

"Møjkællingen" er vist nok 14 år.....

Selv når der udøves selvtægt (som er ulovligt), kan man da godt forlange at der er proportionalitet imellem forseelsen og "straffen".

Forstår du hvad jeg mener?

• #23   20. jan 2010 I Singapore får man en bøde på 10.000 singapore dollar, eller cirka 40.000 kr for at smide tyggegummi på gaden..

Vi har det sku fint heroppe hva smiley

• #24   20. jan 2010 Jeg bliver også kanonsur over hundelorte på gaden - men den gut har da knald i låget!

• #25   20. jan 2010 Knud - jeg er helt enig. Hvad med en parkeringsbøde for hundelorte på 550 spir. Tror det ville hjælpe med at huske posen.

• #26   20. jan 2010 nb. jeg syntes i øvrigt også at hundelorte på fortorv eller i by mæssig bebyggelse er noget svineri.

• #27   21. jan 2010 jeg syntes det er fedt når en hund skider ned af en rusjebane. sådan så lorten flyver helt over i gyngerne... ej det er gas : )

Kommentér på:
En rigtig lortedag...

Annonce