{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.924 visninger | Oprettet:

Flytning med trailer?? {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Vi skal snart hjælpe min svoger og hans kæreste med at flytte, og han vil leje et par store trailere med sådan et blåt tag på en Q8 tank, men har ikke kørt med trailer i mange mange år, og har sgu aldrig prøvet at køre med sådan en stor fætter, så har lige et par spørgsmål til dem der kender til det??

- Man skal vel ikke have speciel trailer kørekort til sådan en leje trailer, den er forholdsvis stor???

- Den gade de flytter til er ensrettet, og man kan ikke køre ind i gården med traileren på, så tænkte på om det er muligt at holde uden for indgangen til gården og så spænde den fyldte trailer af bilen, og så trække den ind i gården. Traileren har sådan et lille hjul foran. Men ved ikke om sådan en trailer kan vipppe, ville være lidt skod med alle deres ting i, man skal jo selvfølgelig sørge for den rette vægt fordeling, men er der nogen der har prøvet det og ved om det er muligt???

Det er mest det med om man kan spænde sådan en af, og skubbe/trække den på plads, på en forsarlig måde jeg er interesseret i at vide noget om.
Da det som sagt er en ensrettet gade, hvor vi heller ikke bare kan holde og spærre trafikken, kan vi heller ikke begynde på at bakke den ind, det vil jeg så heller ikke ud i, da man ikke kan orientere sig med dette store dyr bag sig, og er ikke interesseret i hverken at lave eller få buler smiley

Vi er 4 mand der hjælper med trailerne, 2 mand i hver bil, og vi kører samtidig, så vi vil kunne hjælpe hinanden med at skubbe trailerne, men er som sagt lidt nervør for om de vil tippe.

Håber der er nogen der kan oplyse en trailer amatør som mig smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flytning med trailer??
Kommentér på:
Flytning med trailer??

Annonce