GLS.... tsk tsk tsk tsk........!!!!! GLS.... tsk tsk tsk tsk........!!!!!
Hej.
Manglede min MiVV udstødning fra England.
Den blev sendt derfra tirsdag aften.
Den kom allerede torsdag, MEN jeg var ikke hjemme og trods jeg havde lagt en seddel, at redskabsrummet var låst op og pakken kunne lægges der (og låses igen bagefter), så tog han M/K pakken med igen.
Der var også skrevet mit mobil-nummer på pakken, da jeg fik at vide her på forum, at de også kunne finde på at ringe og spørge, om de må sætte den et sted. -Men nej!
Fredag (i dag) kunne jeg så E-MAILE til dem og aftale ny levering, men jeg kan ikke garantere at være hjemme i næste uge, lige når de kommer med pakken igen!
Efter 2 forsøg i alt på at aflevere pakken, så sender de den nemlig retur!
Jeg ville gerne have den inden weekenden, så løsningen blev, at jeg måtte køre 2x 60 km til Kolding for selv at hente den på deres lager. (Henter man den ikke inden 5 dage, så sender de den også retur)
Hvorfor kan de ikke finde ud af at yde den samme service som fx UPS (troede ikke jeg ville skrive det følgende nogensinde, men-) eller Post Danmark?
Nå, nu har jeg fået LIDT afløb for mine indestængte agresioner!
Har i et valg, så lad være med at vælge GLS!
Har bokset med udstødningen hele aftenen og nu sidder den der squ sådan nogenlunde ok.
Lyden fejler ikke noget, men skal lige have hørt den ordentligt i morgen (den står i min stue, så det kræver lidt udluftning imens!) og på dette tidspunkt sover naboernes små børn nok også?!?
(Jeg håber ikke, at jeg vækkede dem tidligere, for jeg skulle da også lige høre den for fri udblæsning uden samler ;o)
Mvh
Allan B
aug 2007
Følger: 7 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 85 Svar: 849
feb 2009
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 30 Svar: 390
maj 2005
Følger: 29 Følgere: 26 MC-er: 3 Emner: 156 Svar: 907
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 47 Svar: 4.773
at de så aldrig kan finde ud af at banke på er så noget andet noget.
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 462 Svar: 8.351
henter så pakken hos dem når jeg har fri...... det fungrer super på den måde...... så er man fri for alt det pis... også det at den måske bliver stjålet af nogle der lige kommer forbi eller noget..
mvh
jul 2004
Følger: 9 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 19 Svar: 280
maj 2008
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 3 Emner: 41 Svar: 337
feb 2009
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 30 Svar: 390
Jeg er elektriker og kører ude forskellige steder hele dagen i hele midt/øst-Jylland.
Vores kontor er kun et afdelingskontor og ikke bemandet hele dagen, så der kan den heller ikke sendes til. I gamle dage var der dog bemanding på kontoret hele dagen, men de tider er slut.
Mvh
aug 2009
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 4 Svar: 46
maj 2005
Følger: 30 Følgere: 28 MC-er: 3 Emner: 90 Svar: 724
På med potten og nyd lyden/turen når foråret kommer...
GLS.... tsk tsk tsk tsk........!!!!!