1.159 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

GLS.... tsk tsk tsk tsk........!!!!! GLS.... tsk tsk tsk tsk........!!!!!

Hej.

Manglede min MiVV udstødning fra England.
Den blev sendt derfra tirsdag aften.
Den kom allerede torsdag, MEN jeg var ikke hjemme og trods jeg havde lagt en seddel, at redskabsrummet var låst op og pakken kunne lægges der (og låses igen bagefter), så tog han M/K pakken med igen.

Der var også skrevet mit mobil-nummer på pakken, da jeg fik at vide her på forum, at de også kunne finde på at ringe og spørge, om de må sætte den et sted. -Men nej!

Fredag (i dag) kunne jeg så E-MAILE til dem og aftale ny levering, men jeg kan ikke garantere at være hjemme i næste uge, lige når de kommer med pakken igen!
Efter 2 forsøg i alt på at aflevere pakken, så sender de den nemlig retur!

Jeg ville gerne have den inden weekenden, så løsningen blev, at jeg måtte køre 2x 60 km til Kolding for selv at hente den på deres lager. (Henter man den ikke inden 5 dage, så sender de den også retur)

Hvorfor kan de ikke finde ud af at yde den samme service som fx UPS (troede ikke jeg ville skrive det følgende nogensinde, men-) eller Post Danmark?

Nå, nu har jeg fået LIDT afløb for mine indestængte agresioner!

Har i et valg, så lad være med at vælge GLS!

Har bokset med udstødningen hele aftenen og nu sidder den der squ sådan nogenlunde ok.

Lyden fejler ikke noget, men skal lige have hørt den ordentligt i morgen (den står i min stue, så det kræver lidt udluftning imens!) og på dette tidspunkt sover naboernes små børn nok også?!?
(Jeg håber ikke, at jeg vækkede dem tidligere, for jeg skulle da også lige høre den for fri udblæsning uden samler ;o)

Mvh
Allan B

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Moving mattress up to loft 250 kr.
  • Vask af 3x hovedtrappe til 5'te sal og rengøring af gårdtoilet 700 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GLS.... tsk tsk tsk tsk........!!!!!
  • #1   29. jan 2010 Kender Godt showet , det er møg træls. Hvis du hænger en fuldmagt på døren så plejer de at stille pakken. Det er fordi De skal have en kvittering fra dig uanset hvad. Ellers kan man påstå at de ikke har afleveret pakken. Det har virket med fuldmagt for mig de sidste 2 gange.

• #2   29. jan 2010 Havde skrevet under på sedlen til dem, at det var ok at stille i redskabsrummet med dato og underskrift og alt det der!

• #3   29. jan 2010 Har selv prøvet der der show og kender flere andre også.. Det er PÆNT træls

• #5   29. jan 2010 mener bare jeg hængte den seddel de lagde første gang op på postkassen, med underskrift på, så smed de pakken til mig næste gang de kom.
    at de så aldrig kan finde ud af at banke på er så noget andet noget.

• #6   30. jan 2010 jeg få som regl leveret til nogle jeg kender som er hjemme om dagen...

henter så pakken hos dem når jeg har fri...... det fungrer super på den måde...... så er man fri for alt det pis... også det at den måske bliver stjålet af nogle der lige kommer forbi eller noget..

mvh

• #7   30. jan 2010 Jeg kører selv for TNT og jeg ringer altid til kunden hvis det er så man kan få lavet en løsning, det som du beskriver virker som en der er stresset og ikke har gidet at gøre sit arbejde ordenligt, så han tog den nemme beslutning at tage den med og udfylde en returseddel..

• #8   30. jan 2010 Gør som Jeppe, eller få den sendt til arbejdet, der er man jo om dagen og erhverv får posten først ; )

• #10   30. jan 2010 Det kommer helt an på hvor/hvordan man arbejder.
    Jeg er elektriker og kører ude forskellige steder hele dagen i hele midt/øst-Jylland.
    Vores kontor er kun et afdelingskontor og ikke bemandet hele dagen, så der kan den heller ikke sendes til. I gamle dage var der dog bemanding på kontoret hele dagen, men de tider er slut.

Mvh

• #11   30. jan 2010 GLS har pakke ud og indlevering i næsten alle brugs butikker

• #13   31. jan 2010 Hmmm...har aldrig haft problemer med dem og en god ide - få pakken levereret på din arbejdsplads eller hos en nabo som altid er hjemme (pensionist eller noget) - det duer..
    På med potten og nyd lyden/turen når foråret kommer...

Kommentér på:
GLS.... tsk tsk tsk tsk........!!!!!

Annonce