Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskiftning af afløbsrør i køkkenvasken 1.000 kr.
  • Stoppet vandløb 800 kr.
  • Toiletmontering 1.790 kr.
  • Skift af kogeplade 1.300 kr.
  • Jeg skal have gravet et aflangt bed på ca 5x1 mtr. Jeg kan selv ligge ukrutsdug osv, det er kun udgravningen jeg ikke kan. Der er lidt rødder fra hækken. Jorden er en blanding af jord og sand, mest sand. Der skal ikke graves ret dybt. Jeg har en spade og en skovl, men andet har jeg ikke. Det er ikke så stort et stykke der skal graves, så jeg tror ikke det tager ret lang tid. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvad er det vi gør galt !!!
  • #2   16. feb 2010 kæft nogle tards man!!

• #3   16. feb 2010 Hvis de er af den overbevisning at de er bedre til at hjælpe en tilskadekommen mand, så værsgo!!!

• #4   16. feb 2010 ufatteligt at man kan have så sindssyg en tankegang! de har fandme lagt deres hjerne hjemme ved taleban!

• #5   16. feb 2010 Vi gør det galt at folk stemmer på det forkerte parti. De hører simpelthen ikke ikke hjemme i et intellektuelt samfund. Derfor....stem dem hjem til deres eget land, så kan de gøre lige som det passer dem.

• #6   16. feb 2010 Ja det er trist så dårlige betingelser som redningsfolk og politi efterhånden har at arbejde under - og kommer det til et oprør mellem bander i Århus - så kan man kun frygte det værste ;-(

Kan godt forstå hvis mange efterhånden smider uniformen fra sig.

• #7   16. feb 2010 Lad da fjolset sidde, så kan de selv hive ham ud hvis de mener de er bedre til det, spassere

• #8   16. feb 2010 det kunne jo være en dansker som var kommet til skade m, hva så ????

• #9   16. feb 2010 Det er simpelthen så groteskt.. Lad da manden dø så ! Forbandede uintelligente individer..

• #10   16. feb 2010 Michael L :

Så var der nok ik en familie der forhindrede redere i at gøre deres arbejde ???

• #11   16. feb 2010 nej ,men måske en flok indvandrer unger ???

• #12   16. feb 2010 dø dø dø dø...... klamme klamme PER**R

• #13   16. feb 2010 Hvornår mon ordensmagten tager sig sammen til at få gjort noget ved det derude, det sker jo hver gang de kommer derud ??

Nej nej, de holder vel et borgermøde mere og prøver om de kan forklare dem at det er forkert at hindre politi og falck i deres arbejde.... smiley

• #14   16. feb 2010 det er så latterligt... hvis jeg var falckman så var jeg sq blevet sur ... pakket mit lort og kørt igen.. så kunne de sq selv stå med det...

og på sygehuset kan de heller ikke få arbejdsro, jamen samme taktik ..

• #15   16. feb 2010 ja vi skal huske at plante flere træer . . . .

• #16   16. feb 2010 Afliv hele molevitten, og lad ham der allan tage sig af det

• #17   16. feb 2010 Det med problemer på sygehuset er desværre ikke noget enkelttilfælde. Det er ofte et problem for sygehuspersonalet at, der stimler en større højtråbende debatklub sammen og besværliggør deres arbejde.

At ordensmagten også har svære arbejdsbetigelser, bør vel efterhånden være åbenlys for selv den mest forhærdede fortaler for berigelsen af landet.

Desvære er "berigelsen" af Danmark på alle områder en recurcekrævende proces; Øgede udgifter til politi, brandvæsen, sygehusvæsen, tolke, hele "socialapperatet", skolesystemet mv.

Personligt synes jeg ikke det er indsatsen værd. Jeg mener ikke landet har brug for flere pizzariaer, shawarmasnasker, eller hvad den kulturrelle berigende tilførsel nu dækker.
    Og jeg mener slet ikke landet har brug for mennesker, der tilsyneladende ønsker at leve i et parallelsamfund, hvor danske regler og normer ikke alene tilsidesættes, men også bekæmpes.

• #18   17. feb 2010 Nope Peter, der er sku ikke noget der er DIT..
    det er VORES..
    IKKE at jeg støtter de pågældende personer. DER mener jeg mange grimme ting. MEN at se de indlæg her, hvor folk er direkte racistiske, er da ubehageligt!!

Fra den ene ydelighed, til den anden!

Dem der stiller politiet hindringer i vejen, skulle straffes HÅRDT..
    DETTE GÆLDER OGSÅ dem der rpøver at stikke af fra politiet, laver nummerplade vippere OSV....

/Jesper

• #19   17. feb 2010 Det der gik galt, er at politiet er blevet stækket alt for meget.

De kan stort set intet gøre i dag, uden at få trukket en sag ned over hovedet. Hvis de forsøger at anholde en person som gør voldsom modstand, klager han bare over unødig politivold, hvorefter betjentene suspenderes indtil sagen er overstået - og betjenten sendes hjem. Ergo mangler betjenten i systemet og de andre skal løbe stærkere, plus at det også får en økonomisk konsekvens for den enkelte. Så i dag i dag løber de hellere væk, og jeg forstår dem egentligt godt.

Hvis betjentene fik flere beføjelser igen, så ville mange af disse ting være udryddet. Hvor mange gik og lavede ballede, da de havde lov til at dele tæv ud i gamle dage??? Der var en HELT anden respekt for politiet og ambulance/brandfolk, når jeg hører den gamle fortælle...

Måske skulle man simpelthen bruge militæret i den slags situationer (som jeg også så som forslag et andet sted her). Det ville også ruste soldaterne bedre, da det tit er sådanne situationer de står i, når de er udstationeret i f.eks Irak eller Afganistan

Vi er simpelthen blevet for vattede - det er hvad der er gået galt...

• #20   17. feb 2010 bare pløk hele bundtet smiley

• #21   17. feb 2010 Hvis Hitler var i live så ved jeg godt hvor han kunne få nye venner...

• #22   17. feb 2010 jep, men forskellen er bare at folk her ikke tør en skid når det kommer til stykket, snakker om at dræbe folk og hvad ved jeg, nc nc sørgeligt..

• #23   17. feb 2010 Jeg vil gerne lige underbygge min tidligere post..... danskere der lavede sådan et nummer skal også dø dø dø dø..... og Perkere er ikke indvandre i min verden det er indvandrer som opfører sig på denne måde.. de har intet positivt at bidrage med så hvorfor kaste ressourcer efter dem?

jeg kalder også Danskere (typist fra amager) i bullrot trøjer og shox sko for perkere smiley men kan godt forstå hvis mit ordvalg støder nogle det må i sgu undskylde!

• #24   17. feb 2010 Galil, Mirza >> I lille danmark har vi en måde at gøre tingende på, vi spiser flæskesvær, tøserne går i lårkort, og vi siger hvad vi tænker.

Hvis man ikke bryder sig om det, kan man passende rejse til et af de mange lande, hvor der er strenge regler, og endnu strengere straffe for ikke at adlyde.

Dem der mener at det er okay at chikanere ambulancefolk, brandmænd, læger og sygeplejersker der forsørger at hjælpe og gøre deres arbejde, kan passende tager koranen under armen, hoppe op på jihaden og så jodle tilbage hvor de kom fra. Så kan det godt være at vi er et lille latterligt land fyldt med racister, men hvis det er så slemt at være i danmark, så skulle de (læs: dem der ikke kan acceptere, at vi har en kultur og en måde at gøre tingende på i danmark) nok have valgt et andet sted at rejse hen til.

Jeg er ikke racist, for det har intet med hudfarve at gøre, det handler om respekt for det land man kommer til, og respekt for det lands traditioner.
    Det er flintrende ligegyldigt om man er fra polen, england, eller somalia, hvis man kaster påsætter brande for at kunne kaste med sten efter brandvæsnet, kaster kanonslag efter politiet, og chikanere ambulancefolk, så er man en belastning for samfundet, der hurtigst muligt skal sendes ud af landet.

• #25   17. feb 2010 Mirza A

Skrevet: 17-02-2010 10:31:05

Hvis Hitler var i live så ved jeg godt hvor han kunne få nye venner...

http://en.wikipedia.org/wiki/Godwin%27s_law

• #26   17. feb 2010 Galil> Der er da ingen der sparker dig i jorden, medmindre du føler dig truffet når der bliver talt dårligt om dårligt tilpassede borgere af mellemøstlig oprindelse (for at være politisk korrekt).

Uanset ændrer det ikke på det faktum at det er set adskillige gange især i gellerup kvarteret af brabrand, hvor unge sætter ind til affalds containere for at lokke brandvæsnet ud så man kan kaste med sten efter dem.
    Der er også blevet anmeldt store slagsmål, for at lokke politiet til, hvor efter at de blev mødt med en regn af kanonslag og brosten fra gangbroen ved city vest, som af samme grund nu er buret inde så det ikke er muligt længere.

Desuden er det sket flere gange at venner, bekendte og familie har været til så stor gene for ambulancefolk at de reelt ikke har kunnet udføre deres opgave.

Alt dette finder sted i et parallel samfund, hvor det som traditionelt opfattes som dansk, sammen med de normer der følger med er sat ude af spil.

Er det iorden? NEJ det er det bestemt ikke, og det gør ingen i danmark til racist at synes det ikke er iorden.

• #27   17. feb 2010 - Galil - Jeg kan nemt følge dig, og det skulle gerne være os ALLE der opfører os pænt og samvittighedsfuldt, så klart at du føler dig såret og for din egen skyld ville jeg, gå uden om sådanne tråde, for at beskytte dine egne følelser smiley

Dog håber jeg du et eller andet sted også forstår frustrationerne her til lands...og at de indimellem kommer til udtryk...om end på nogen gange en lidt bizar måde smiley

• #28   17. feb 2010 -Galil- ...hvad er der i vejen for at være følsom ;o))

"Læderdragten..... Du behøver ikke gå uden nogen som helts tråd som sådan for min eller andres skyld.....Tværtimod.. :-)"
    ...den var altså modsat tænkt Galil, og et forslag til dig om at DU beskytter dig selv smiley

• #29   17. feb 2010 smiley sådan er livet ...vi kan ikke dy os hele tiden :-)) ...engang sprang jeg sgi' tv-avisen over, for jeg blev så ked af ase alle de ulyksagligheder smiley

• #30   17. feb 2010 "at se"

• #31   17. feb 2010 Mikkel J
    Du mener altså at det at forhindre politi, ambulancefolk og læger i at udføre deres arbejde er: Citat " Nøjagtig lige så langt ude som jeres racistiske & generaliserende indlæg."
    Ok sådan havde jeg ikke tænkt på det.
    Så må vi håber at ingen dør imens vi sidder her og skriver.

• #32   17. feb 2010 må sige jeg tar hatten af for dig galil, at du formår og holde en sober tone, på trods af at du føler dig truffet, thumbs up for sådan en omgangs tone ;o)

flere som dig af den kaliber, kunne lette gevaldigt på tilværelsen.

• #33   17. feb 2010 Enig med Galil !!

Og til Unbreakable MC, "Jeg er ikke racist, for det har intet med hudfarve at gøre, det handler om respekt for det land man kommer til, og respekt for det lands traditioner."

ja da! det handler det om at have respekt.. men har du følt at Galil eller jeg har udvist manglende respekt ?? men når man klikker sig ind i en vilkårlig tråd hvor der bl.a. står at "HELE bundet skal dø" og "afliv hele molevitten" så føler man sig truffet..!

• #34   17. feb 2010 Jeg har en liste med nogle få udvalgte personer der fortjener at leve. Alle andre skal bare dø, og helst på en grum og smertefuld måde..... Det er ikke fordi jeg er racist, ignorant, smalsporet, mærkelig eller på anden måde forudindtaget i forhold til andre mennesker....... Men det er bare sådan jeg synes det burde være....

• #36   18. feb 2010 hehe jeg kan godt forestille mig det må være hårdt at være det "andet" køn i dette forum..

Og jeg tager det såmænd som en mand smiley

Kommentér på:
hvad er det vi gør galt !!!

Annonce